YouTube Works Awards 2022: Grand Prix dla „Jestem kobietą” marki YES. Wśród zwycięzców Jeronimo Martins, Storytel, Mastercard i Grupa Maspex

Ogłoszono zwycięzców tegorocznej edycji YouTube Works Awards. Grand Prix zdobyła kampania “Jestem kobietą” marki YES, która została wyróżniona także w dwóch innych kategoriach. Jury nagrodziło także kampanie Jeronimo Martins Polska, Storytela, Mastercard i Grupy Maspex.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
YouTube Works Awards 2022: Grand Prix dla „Jestem kobietą” marki YES. Wśród zwycięzców Jeronimo Martins, Storytel, Mastercard i Grupa Maspex
Katarzyna Zillmann i Julia Walczak w reklamie Yes

YouTube Works Awards to konkurs, organizowany przez Google w partnerstwie z Kantarem, który wyłania najbardziej kreatywne i efektywne kampanie na YouTube. W tym roku można było zgłaszać projekty wyświetlane na platformie od lipca 2021 do czerwca 2022 roku.

Do tegorocznej polskiej edycji konkursu zgłoszonych zostało 119 kampanii, a jury, złożone z 27 ekspertów i ekspertek branży marketingowej, nagrodziło najbardziej kreatywne i efektywne w 7 kategoriach.

Pełna lista laureatów:

Multiscreen ExcellenceGang Swojaków Biedronki - kampania Jeronimo Martins Polska SAAgencje/ podmioty współpracujące: GroupM, Wavemaker, Duda Polska

  

 

Compelling StorytellingRobin Hood - kampania StorytelAgencje/ podmioty współpracujące: Don’t Panic Production

 

Art & CultureMastercard Music - kampania MastercardAgencje/ podmioty współpracujące: McCANN Poland

 

 

Ingenious InsightJestem kobietą - kampania YESAgencje/ podmioty współpracujące: 180heartbeats + JUNG v MATT

 

 

Action DriverPoszukiwacze zaginionych płatków - kampania Grupy MaspexAgencje/ podmioty współpracujące: Dziadek do orzechów

grafika

The UnderdogW tej kategorii jury zdecydowało nie wyłonić zwycięzcy.

Force for GoodJestem kobietą - kampania YESAgencje/ podmioty współpracujące: 180heartbeats + JUNG v MATT

 

Grand Prix YouTube Works Awards 2022 zdobyła kampania “Jestem kobietą” marki YES. Zdaniem jury to właśnie ta kampania nie tylko najbardziej kreatywnie i efektywnie wykorzystała YouTube, aby zrealizować cele biznesowe, ale także wskazała nowe ścieżki i trendy w komunikacji.

 

– Druga polska edycja YouTube Works Awards to pięć wyróżniających się kampanii wybranych przez jury ze 119 zgłoszeń, które dotyczyły różnych dziedzin, np. finansów i inwestycji, handlu detalicznego, e-commerce, technologii i innowacji. Cieszy nas, że co trzecie zgłoszenie, także dzięki nowym kategoriom, pochodziło od małych i średnich firm. W kwestii wykorzystanych narzędzi szczególnie popularne były formaty TrueView In-Stream oraz bumpery reklamowe – podsumowuje Iwona Piwek, head of sales, YouTube. – Mamy nadzieję na jeszcze więcej efektywnych i kreatywnych kampanii w następnym roku. Tym samym chcemy, aby konkurs i nagrodzone kampanie były inspiracją dla marek i twórców, w jaki sposób można wykorzystać YouTube w swoich działaniach, aby zainteresować i zaangażować odbiorców oraz osiągnąć założone cele biznesowe.

YouTube Works Awards, organizowane przez Google w globalnym partnerstwie z firmą Kantar, odbyły się po raz pierwszy w Wielkiej Brytanii w 2017 roku. Dziś konkurs odbywa się w ponad 20 państwach na całym świecie, m.in. w USA, Brazylii i Japonii. Od 2021 roku do grona zwycięzców dołączają także najlepsze kreacje z Polski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem