YouTube zmniejszy liczbę reklam, ale będą dłuższe

YouTube wprowadził nowe zasady wyświetlania treści reklamowych na telewizorach. Decyzja ta została podjęta po testach nowego modelu integracji promocji, przeprowadzonych we wrześniu 2023 roku. YouTube zrekompensował spadek liczby bloków reklamowych wydłużeniem czasu ich trwania.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Nowe zasady wyświetlania treści reklamowych będą dotyczyć telewizorów. YouTube zmniejszy ich liczbę w filmach, ale tylko wtedy, gdy będą odtwarzane na telewizorze. 

Ponadto YouTube rozszerzył funkcjonalność wyświetlania reklam w formacie Shorts, przeznaczonych na ekrany telewizorów. Wstawki reklamowe pojawiają się teraz pomiędzy krótkimi klipami wideo.

YouTube zaczął testować to rozwiązanie we wrześniu br. Wprowadzane obecnie zmiany oznaczają, że teraz ​​w prawym dolnym rogu ekranu użytkownik zobaczy zaktualizowany licznik czasu, który będzie teraz wskazywał, ile czasu pozostało do zakończenia całej przerwy na reklamę lub kiedy można ją pominąć.

Wcześniej YouTube wyświetlał liczbę reklam objętych przerwą w lewym górnym rogu ekranu wraz z licznikiem czasu dla każdej reklamy. Wraz z nową częstotliwością reklam YouTube rozszerza wyświetlanie reklam w Shorts na telewizory. Podobnie jak na urządzeniach mobilnych i w internecie, pomiędzy filmami Short będzie teraz widać reklamy, które można pomijać za pomocą pilota.

W tym roku YouTube położył duży nacisk na reklamy i zachęcanie ludzi do ich oglądania. Firma dodała 30-sekundowe reklamy niemożliwe do pominięcia w aplikacji telewizyjnej, a nawet posunęła się tak daleko, że nałożyła ograniczenia na blokery reklam.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa