Youtuberka Saszan zareklamuje nowe chrupki Non Stop

Na początek maja zaplanowano start kampanii wprowadzającej na rynek nową markę przekąsek - chrupki Non Stop (produkowane przez TBM Snack). Promować je będzie youtuberka i piosenkarka Saszan.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Za wsparcie komunikacyjne rynkowego debiutu marki Non Stop odpowiada agencja Schulz Brand Friendly, a za obsługę mediową Maxus . Agencja opracowała całościową strategię komunikacji marki, projekty opakowań i kampanię promocyjną. Na obecnym etapie nie ujawniono, w jakich mediach będzie kampania i jak długo potrwa.

grafika

Wiadomo jedynie, że akcja realizowana będzie pod hasłem „Chrupanie, Muzyka, Impreza” i adresowana głównie do nastolatków. Głównym kanałem kampanii ma być internet z naciskiem na portale społecznościowe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu