SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Z Intercity na Mundial'

Agencja Reklamowa dsk po wygranym przetargu na kreatywną obsługę projektu 'Mundial z Intercity' rozpoczęła współpracę z PKP Intercity.

Celem kampanii jest poinformowanie osób wybierających się na Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej o uruchomieniu specjalnych pociągów na mecze polskiej reprezentacji.

     

Agencja Reklamowa dsk opracowała i przygotowała projekty reklamy prasowej, internetowej oraz materiały POS. Nad pracami czuwał copywriter Wojtek Zatyka, a autorem koncepcji graficznej jest Ryszard Zajul.

Kampania pod hasłem "Mundial od pierwszego gwizdka" potrwa od połowy kwietnia do rozpoczęcia rozgrywek.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Z Intercity na Mundial'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl