Z ITV do YouTube

Anna Bateson objęła stanowisko europejskiego dyrektoramarketingowego w serwisie YouTube.

km
km
Udostępnij artykuł:

Wcześniej pełniła ona funkcję dyrektora marketingu w brytyjskiejtelewizji komercyjnej ITV, gdzie zastąpił ją Rob Farmer, dotychczaszajmujący takie samo stanowisko na platformie cyfrowejFreeview.

Bateson dołączy do YouTube w maju. Będzie tam odpowiedzialna zarozwój i komercjalizację marki należącego do Google serwisu wEuropie. Przejmie również wiele kompetencji Jonathana Gilespie,byłego szefa brytyjskiego oddziału YouTube, który miesiąc temuprzeszedł do GMG Radio na stanowisko dyrektora komercyjnego.

Bateson podjęła pracę w ITV w 2006 roku, a wcześniej byławiceprezesem ds. marketingu w telewizji MTV.

źródło: Brand Republic

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"