Z kim Polacy wybraliby się na piwo?

Polacy najchętniej wybraliby się na piwo z Bogusławem Lindą i Angeliną Jolie – wynika z badania Added Value. Przy czym polscy mężczyźni najbardziej chcieliby spotkać się przy piwie z Robertem Kubicą i Angelinę Jolie, a Polki – z Tomaszem Karolakiem i Wisławą Szymborską.

Tomasz Wojtas / tw
Tomasz Wojtas / tw
Udostępnij artykuł:

Spośród sławnych osób Polacy najchętniej wybraliby się na piwo z Bogusławem Lindą i Angeliną Jolie – oboje wskazywał co trzeci respondent.  

40 proc. polskich mężczyzn najchętniej stuknęłoby się kuflami z Robertem Kubicą i Angeliną Jolie.   

Natomiast co trzecia polska kobieta chciałaby spotkać się przy piwie z Tomaszem Karolakiem i Wisławą Szymborską.  

Ankieta, z kim spośród znanych ludzi Polacy chcieliby się spotkać przy piwie, została przeprowadzona przez Added Value na zlecenie SABMiller w ramach badania obejmującego 12 krajów w Europie. Prośbę o wybranie trzy sławne kobiet i trzech mężczyzn spośród 40 zaproponowanych skierowano do 500 Polaków deklarujących, że regularnie piją piwo. 70 proc. respondentów stanowili mężczyźni, 40 proc. – osoby w wieku 18-34 lat, 30 proc. – w wieku 35-44 lat, a 30 proc. – w wieku 40 lat i więcej.

Tomasz Wojtas / tw
Autor artykułu:
Tomasz Wojtas / tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu