Z livebox tp korzysta już 12 tysięcy Klientów

Telekomunikacja Polska poinformowała, że ma 12 tys. użytkowników usługi livebox tp.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Dzięki platformie multimedialnej livebox tp Klienci Telekomunikacji Polskiej mogą korzystać z szerokopasmowego dostępu do Internetu w bezprzewodowej technologii WiFi oraz unikalnej na polskim rynku oferty telefonii internetowej VoIP, która umożliwia wykonywanie rozmów przez telefon, nawet przy wyłączonym komputerze.

Z livebox tp mogą korzystać zarówno dotychczasowi Klienci neostrady tp, jak i osoby, które dopiero składają zamówienie na tę usługę. Wśród ponad 12 tysięcy użytkowników 48% stanowią osoby, które z neostrady korzystały przed wprowadzeniem livebox tp.

Już niedługo Klienci użytkujący livebox tp, będą mieli możliwość korzystania z telewizji przez ADSL i wirtualnej wypożyczalni filmów (Video on Demand). TP zamierza wprowadzać kolejne innowacyjne produkty, wykorzystujące potencjał tej multimedialnej platformy i technologii ADSL. Będą to m.in.: wypożyczalnia gier, OnePhone czy wideotelefonia.

Platforma livebox tp jest dostępna dla każdego użytkownika neostrady. Za udostępnienie urządzenia TP pobiera niską, miesięczną opłatę w wysokości 10 zł brutto. Urządzenie posiada wbudowane zabezpieczenia zapewniające ochronę sieci Wi-Fi przed nieautoryzowanym dostępem i włamaniami.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Biedronka przegrała w sądzie. Ogromna kara za "Tarczę antyinflacyjną"

Biedronka przegrała w sądzie. Ogromna kara za "Tarczę antyinflacyjną"

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z