„Z naturą Ci do twarzy” - Lirene promuje ekologiczne kosmetyki

Marka Lirene wprowadza na rynek nową linię naturalnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała dla kobiet - Lirene Natura. Za przygotowanie idei, strategii oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja digital marketingu They.pl. Kampania „Z naturą Ci do twarzy” obejmuje działania prowadzone w prasie oraz digitalu i na nośnikach reklamy zewnętrznej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Z naturą Ci do twarzy” - Lirene promuje ekologiczne kosmetyki

Elementem kampanii promocyjnej jest współpraca z Fundacją Łąka, zajmującą się ukwiecaniem przestrzeni miejskich. W ramach działań za każde umieszczone na Instagramie zdjęcie oznaczone hasztagiem #lirenenatura marka Lirene przekaże złotówkę na stworzenie wyjątkowej, miejskiej Łąki Lirene. Za koncepcję konkursu odpowiada They.pl.

Agencja They.pl, obok przygotowania konceptu kreatywnego i strategii komunikacji linii kosmetyków Lirene Natura, odpowiada za prowadzenie kampanii online, w tym również realizację działań w mediach społecznościowych i influencer marketing.

Wiosną br. Lirene promowana była kampanią, w której ekspertki przekonywały, że sprawdziły te kosmetyki na własnej skórze.Kampanię realizowała wówczas agencja VMLY&R.

Lirene Natura to linia produktów ekologicznych - kosmetyki zawierają ponad 95 proc. składników organicznych i pochodzenia naturalnego - ale również na opakowania. Kartoniki są pozbawione celofanu, tubki wykonano w 90 proc. z surowca pozyskiwanego z trzciny cukrowej, a słoiki do kremów składają się w 30 proc. ze szklanej stłuczki. Wybrane produkty z linii Lirene Natura są także certyfikowane przez Ecocert (międzynarodowe niezależne stowarzyszenie zajmujące się m.in. kontrolowaniem jakości kosmetyków naturalnych i ekologicznych).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu