SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Z otwartych kadzi. Dla tych, co się znają” w reklamach piwa Namysłów Pils (wideo)

Ruszyła tegoroczna letnia kampania reklamowa piwa Namysłów Pils, prowadzona pod hasłem „Z otwartych kadzi. Dla tych, co się znają”. Akcję przygotowały agencja Proximity i dom mediowy Maxus.

Reklamy Namysłowa Pils pokazują proces jego produkcji: przede wszystkim to że piwo przechodzi etap fermentacji w otwartych kadziach, zgodnie z tradycyjnymi recepturami. Kampania podkreśla, że dzięki temu Namysłów Pils ma charakterystyczny pełny smak.

Jest to kontynuacja koncepcji z kampanii sprzed dwóch lat, kiedy marka po raz pierwszy była reklamowana w telewizji (zobacz więcej).

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Obecna kampania obejmuje telewizję, kina, prasę, materiały w punktach sprzedaży i internet.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Proximity (należąca do grupy BBDO Warszawa), a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Maxus.

Dołącz do dyskusji: „Z otwartych kadzi. Dla tych, co się znają” w reklamach piwa Namysłów Pils (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Łukasz
MOJE ULUBIONE PIWO :-)
odpowiedź
User
Jas Kraszewski
Namyslow Pils - dla mnie pierwsza trojka krajowa.....- pienistosc i goryczka chmielowa na poziomie najlepszych niemieckich piw z polnocy niemiec.
odpowiedź
User
tom
Jak dla mnie spot bez polotu. Aktualnie w TV wiele podobnych. Ba! Nawet w pierwszym momencie zastanawiałem się czy ujęcie z pierwszych sekund spotu Namysłów(otwieranie drzwi) nie jest wręcz identyczne jak w Żywcu:
https://www.youtube.com/watch?v=ycQhpqJ8vLs#t=00m05s
odpowiedź