Z Starcomu do MTV

Tomasz Bruss dołączył do zespołu MTV Polska

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Tomasz Bruss objął stanowisko Sales & Sponsorship Managera w MTV Networks Polska. Bruss przeszedł do MTV z domu mediowego Starcom gdzie zajmował stanowisko Media Managera.

O przejściu do MTV mówi: "Bardzo cieszę się, że będę miał szansę współtworzyć najbardziej wyrazistą i nośną  markę na rynku mediów. To niezwykle doświadczenie znaleźć się w samym środku telewizji, która zawsze jest o krok do przodu i kreuje trendy." 

W MTV Networks Polska Bruss odpowiedzialny będzie m.in. za rozwój strategii sprzedaży należących do firmy kanałów MTV Polska i MTV Classic. Do jego kluczowych zadań należeć będzie pozyskiwanie nowych klientów, opieka nad projektami sprzedażowymi i ścisła współpraca z brokerem reklamowym MTV Networks Polska.

Tomasz Bruss ma 31 lat. W 1998 r. uzyskał tytuł Magistra Ekonomii na Uniwersytecie Gdańskim. Karierę zawodową rozpoczynał w agencji reklamowej D'Arcy. W 1999 r. przeniósł się do domu mediowego Starcom, gdzie piastował kolejno funkcje Media i Senior Media Plannera/Buyera, aby ostatecznie objąć stanowisko Media Managera. Podczas pięcioletniej  pracy w Starcomie współpracował z takimi klientami jak Procter & Gamble, Kompania Piwowarska i Polkomtel S.A. Ostatnio kierował zespołem obsługującym firmę Kraft Foods.

Prywatnie interesuje go muzyka, nauki społeczne i humanistyczne. Studiuje Filozofię i Etykę w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych UW.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami