SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Z wiosennych nowości najbardziej spodobały się „Usta usta”

Wśród polskich produkcji wprowadzonych wiosną przez główne polskie stacje telewizyjne najwyżej oceniany jest serial „Usta usta” – wynika z internetowego badania Macroscope OMD / OMG Metrics. Natomiast najmniej spodobały się serial „Apetyt na życie” oraz show „Śpiewaj i walcz”.

Z wiosennych nowości najbardziej spodobały się „Usta usta”

Dwie trzecie polskich internautów ankietowanych przez Macroscope OMD / OMG Metrics zadeklarowało, że widziało w telewizji „Klub szalonych dziewic”, a 63 proc. obejrzało przynajmniej odcinek „Kuchennych rewolucji”. Natomiast najmniej oglądanymi przez użytkowników sieci – z nowych polskich produkcji wprowadzonych przez główne stacje do wiosennych ramówek – są seriale „Nowa”, „Apetyt na życie” oraz „Licencja na wychowanie”.

Z kolei najwyższe oceny z polskich nowości telewizyjnych zebrał serial „Usta usta”, który jako jedyny wśród swoich widzów otrzymał średnią ocen powyżej 3 w skali od 1 do 5. Natomiast spodobały się za to swoim widzom serial „Apetyt na życie” oraz show „Śpiewaj i walcz”.

Kobietom biorącym udział w ankiecie najbardziej spodobały się serial „Usta usta” (średnia ocen 3,6) oraz program „Kuchenne rewolucje” (3,3), a najmniej – show „Śpiewaj i walcz” (2,3). Natomiast mężczyźni – jak zwykle bardziej krytyczni w sondażu tego typu – najwyżej ocenili „Usta usta” (2,7) i „Klub szalonych dziewic” (2,6).

Ogółem wiosną najbardziej spodobały się internautom nowe produkcje TVN, które w badaniu zanotowały średnią ocen w wysokości 2,96. Z kolei nowe programy i seriale Polsatu oglądający je użytkownicy sieci ocenili przeciętnie na 2,46, a w przypadku TVP1 i TVP2 średnie noty wyniosły odpowiednio 2,42 i 2,26.

Badanie opinii polskich internautów o polskich nowościach w wiosennych ramówkach głównych stacji telewizyjnych zostało przeprowadzone przez Macroscope OMD / OMG Metrics w kwietniu. Wywiady objęły 617 osób reprezentatywnych dla ogółu użytkowników sieci w naszym kraju ze względu na płeć i wiek.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Z wiosennych nowości najbardziej spodobały się „Usta usta”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ar
licencja na wychowanie jest super:)
10 8
odpowiedź
User
Jola
Tak, to bardzo miarodajne wyniki, wow.
Dobrze ze wirtualnemedia je podają...
hehehe
8 8
odpowiedź
User
hej
Tak bardzo jednostronne TVN pomimo kupy jaka jest serial Klub..... czy polska nieudana kopia sexu w wielkim miescie ...... lkudzie gustu to za grosz nie maja
10 8
odpowiedź
User
obserw@tor
I tak ze wszystkich nowości najlepsza tej wiosny jest "licencja na wychowanie'. A tak BTW: ciekawe ile Tusk Vision Network zapłacił za te 'obiektywne' badania z OMD? Tyle i Komorowski za badania SMG/KRC?
9 8
odpowiedź