Z wiosennych nowości najbardziej spodobały się „Usta usta”

Wśród polskich produkcji wprowadzonych wiosną przez główne polskie stacje telewizyjne najwyżej oceniany jest serial „Usta usta” – wynika z internetowego badania Macroscope OMD / OMG Metrics. Natomiast najmniej spodobały się serial „Apetyt na życie” oraz show „Śpiewaj i walcz”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Dwie trzecie polskich internautów ankietowanych przez Macroscope OMD / OMG Metrics zadeklarowało, że widziało w telewizji „Klub szalonych dziewic”, a 63 proc. obejrzało przynajmniej odcinek „Kuchennych rewolucji”. Natomiast najmniej oglądanymi przez użytkowników sieci – z nowych polskich produkcji wprowadzonych przez główne stacje do wiosennych ramówek – są seriale „Nowa”, „Apetyt na życie” oraz „Licencja na wychowanie”.

Z kolei najwyższe oceny z polskich nowości telewizyjnych zebrał serial „Usta usta”, który jako jedyny wśród swoich widzów otrzymał średnią ocen powyżej 3 w skali od 1 do 5. Natomiast spodobały się za to swoim widzom serial „Apetyt na życie” oraz show „Śpiewaj i walcz”.

grafika

Kobietom biorącym udział w ankiecie najbardziej spodobały się serial „Usta usta” (średnia ocen 3,6) oraz program „Kuchenne rewolucje” (3,3), a najmniej – show „Śpiewaj i walcz” (2,3). Natomiast mężczyźni – jak zwykle bardziej krytyczni w sondażu tego typu – najwyżej ocenili „Usta usta” (2,7) i „Klub szalonych dziewic” (2,6).

Ogółem wiosną najbardziej spodobały się internautom nowe produkcje TVN, które w badaniu zanotowały średnią ocen w wysokości 2,96. Z kolei nowe programy i seriale Polsatu oglądający je użytkownicy sieci ocenili przeciętnie na 2,46, a w przypadku TVP1 i TVP2 średnie noty wyniosły odpowiednio 2,42 i 2,26.

Badanie opinii polskich internautów o polskich nowościach w wiosennych ramówkach głównych stacji telewizyjnych zostało przeprowadzone przez Macroscope OMD / OMG Metrics w kwietniu. Wywiady objęły 617 osób reprezentatywnych dla ogółu użytkowników sieci w naszym kraju ze względu na płeć i wiek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"