SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Zabawy i Marzenia z Barbie” na czele sprzedaży miesięczników dziecięcych

W lutym 2014 roku pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci należała do „Zabaw i Marzeń z Barbie”. Największy wzrost zanotował „Magazyn MiniMini”, a na przeciwnym biegunie znalazł się „Monster High”

Article

Sprzedaż ogółem magazynu „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) w lutym 2014 roku wyniosła 58 990 egz. i w porównaniu do lutego 2013 roku była niższa o 1,59 proc. - wynika z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Z miejsca trzeciego na drugą pozycję awansował miesięcznik „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 57 317 egz., po wzroście o 29,96 proc.

Na podium znalazł się jeszcze miesięcznik „Lego Legends of Chima” (Media Service Zawada), którego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 48 181 egz. Tytuł ten wszedł na rynek w listopadzie ub.r.

Największym wzrostem sprzedaży ogółem - o 48,98 proc. do 23 904 egz. - pochwalić się mógł „Magazyn MiniMini” (Media Service Zawada), który jednak spadł z miejsca dziewiątego na dziesiąte.

Z kolei najwięcej stracił „Monster High” (Egmont Polska), który w zestawieniu spadł z miejsca drugiego na piąte. Sprzedaż ogółem tego pisma zmalała bowiem o 25,09 proc. do poziomu 41 382 egz.

ZKDP

luty

Wirtualnemedia.pl

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Zabawy i Marzenia z Barbie

75 000

58 990

58 990

80 000

59 941

59 941

Scooby - Doo!

79 967

57 317

57 317

79 966

44 105

44 105

Lego. Legends of Chima

59 933

48 181

48 181

-

-

-

Kubuś i Przyjaciele

55 000

47 052

47 050

55 000

31 713

31 713

Monster High

73 000

41 382

41 382

60 400

55 240

55 240

Księżniczka

52 000

33 695

33 695

55 000

41 571

41 571

Ben 10 Magazyn

39 995

28 873

28 873

49 976

22 903

22 903

Winx Club

49 998

28 789

28 789

49 991

37 635

37 635

Auta

50 000

28 166

28 166

55 000

31 497

31 497

Magazyn MiniMini

42 985

23 904

23 904

39 957

16 045

16 045


W lutym 2014 roku w porównaniu do stycznia 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 76,76 proc.) pochwalić się mógł „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska). Z kolei najwięcej straciła tutaj „Księżniczka” (Egmont Polska) - było to 33,57 proc.

ZKDP

2014

Wirtualnemedia.pl

luty

styczeń

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Zabawy i Marzenia z Barbie

75 000

58 990

58 990

75 000

52 150

52 150

Scooby - Doo!

79 967

57 317

57 317

79 938

42 434

42 434

Lego. Legends of Chima

59 933

48 181

48 181

59 930

52 220

52 220

Kubuś i Przyjaciele

55 000

47 052

47 050

50 000

26 618

26 618

Monster High

73 000

41 382

41 382

75 000

34 598

34 598

Księżniczka

52 000

33 695

33 695

60 000

50 719

50 719

Ben 10 Magazyn

39 995

28 873

28 873

39 978

28 393

28 393

Winx Club

49 998

28 789

28 789

-

-

-

Auta

50 000

28 166

28 166

50 000

25 969

25 969

Magazyn MiniMini

42 985

23 904

23 904

42 965

27 660

27 660

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Zabawy i Marzenia z Barbie” na czele sprzedaży miesięczników dziecięcych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl