Żabka dostarczy zakupy nawet w 15 minut. „Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush”

Trwa kampania reklamowa usługi zakupów z szybką dostawą Żabka Jush. Realizację przygotowała agencja Publicis Worldwide.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Żabka dostarczy zakupy nawet w 15 minut. „Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush”

Idea kreatywna kampanii, podsumowana hasłem „Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush”, opiera się na przedstawieniu dwóch typów zakupów, a tym samym – dwóch funkcjonalności aplikacji Żabka Jush. Oprócz dotychczasowej usługi szybkich zakupów Jush (z dostawą nawet w 15 minut), klienci mogą skorzystać z oferty delio supermarket online.

Żabka Jush się reklamuje

Kampania obejmuje spoty video 30-sekundowe, 15-sekundowe, 6-sekundowe na YouTube oraz kanały social media, niestandardowe nośniki DOOH, takie jak Warsaw Spire i Tauron Arena, radio oraz szereg kreacji OOH, w tym formaty niestandardowe dopasowane kontekstowo do różnych nośników: tramwaj, busbacki, rowery miejskie oraz schody ruchome w Metrze Centrum.

Agencja Publicis Worldwide Poland jest odpowiedzialna za kompleksowe przygotowanie nowej platformy komunikacyjnej Żabka Jush: strategię, koncepcję kreatywną oraz nadzór nad produkcją wszystkich assetów.

Za strategiczne planowanie oraz zakup mediów odpowiada Zenith, również należący do Publicis Groupe. Reżyserem spotu jest Łukasz Zabłocki. Producentem – Graffiti Films. Za postprodukcję odpowiada Xantus.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]