SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Żabka rozszerza współpracę z Lotto. Kolektury w większości sklepów

Żabka poszerza współpracę z Totalizatorem Sportowym, właścicielem marki Lotto, dzięki czemu staje się partnerem z największą liczbą kolektur w Polsce. Na mocy umowy sieciowej, usługi Lotto stają się dostępne w ponad 81 proc. sklepów Żabka zlokalizowanych na terenie całego kraju. Projektowi towarzyszy ogólnopolska kampania marketingowa – w mediach pojawiły się spoty, w sklepach Żabka plakaty, a użytkownicy aplikacji Żappka otrzymali dedykowane wiadomości. 

Dzięki rozszerzeniu współpracy od 29 marca br. liczba kolektur Lotto w sklepach Żabka wzrosła do ponad 7600. Sieć współpracuje z Totalizatorem Sportowym, właścicielem marki Lotto, nieprzerwanie od 2005 r. Klienci sieci, korzystając z oferty Lotto w Żabce, mają możliwość wyboru oferty gier liczbowych i loterii pieniężnych Totalizatora Sportowego, w tym gier takich jak Lotto, Mini Lotto, Multi Multi, Eurojackpot, Ekstra Pensja czy bardzo popularne Zdrapki.

– Realizowany wspólnie projekt, oparty o integrację systemu kasowego Żabka Polska oraz loteryjnego, pozwolił rozwinąć współpracę z Partnerem Sieciowym na największą dotychczas skalę w całej historii Totalizatora Sportowego. Wprowadzony model współpracy to nowatorskie rozwiązanie loteryjne zastosowane po raz pierwszy na świecie – mówi Krzysztof Maziakowski, dyrektor departamentu sieci sprzedaży Totalizatora Sportowego.

Współpraca Żabki z Totalizatorem Sportowym w przyszłości umożliwi również wprowadzenie szeregu nowych rozwiązań loteryjnych oraz dodatkowych obszarów współpracy, takich jak loterie promocyjne, cross-selling i inne akcje promocyjne skierowane do klientów.

 

Wspólna kampania reklamowa

Dynamiczny rozwój sieci kolektur Lotto w sklepach Żabka wspiera czterotygodniowa kampania w mediach ogólnopolskich, realizowana wspólnie przez Żabkę i Totalizator Sportowy. W stacjach radiowych i telewizyjnych oraz social mediach będzie można usłyszeć i zobaczyć spoty reklamowe, w sklepach Żabka pojawią plakaty, a w aplikacji mobilnej Żappka zostaną wyświetlone specjalne powiadomienia na ten temat.

Kampanię przygotowały agencja Ogilvy, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Spark Foundry oraz dom mediowy Sigma Bis.

Żabka liczy w Polsce ponad 9 tysięcy placówek.

Dołącz do dyskusji: Żabka rozszerza współpracę z Lotto. Kolektury w większości sklepów

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hahaha
Czyli klient Żabki będzie musiał poczekać, aż osoby stojące przed nim w kolejce zapłacą za zakupy, odbiorą przesyłki, otrzymają zamówioną pieczoną kiełbasę w bułce, założą konto bankowe i wyślą kupon lotto. A wszystko to pod hasłem oszczędzania czasu.
odpowiedź
User
Rolnik
Nie będę grał w PiSowską loterię. Niech grają Ukraińcy.
odpowiedź
User
mike
Będzie jak na stacjach benzynowych. Może z sosem 48347 wysp, albo karaibskim o smaku guana czy też może z sosem majonezowo-musztardowo-grzybowo-pomidorowo-jabłkowo-chmielowo-czekoladowym o smaku ogóra kiszonego.
Dobrze, że 30 m obok mam sklep Grześka, gdzie asortyment jest większy niż w Żapce, a ceny niższe o 20-30% i nie muszę czekać bo sprzedający wkłada parówkę w bułę, albo grzeje gnieciucha zesrem czy też lotka drukuje. Wchodzę, kupuję i wychodzę.
odpowiedź