Żabka planuje nową własną markę Plant Hunter

Sieć sklepów convenience Żabka wprowadzi na rynek nową markę własną Plant Hunter. W jej ofercie znajdą się produkty roślinne.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Żabka planuje nową własną markę Plant Hunter
fot. materiały prasowe

Jako pierwsza o planach Żabki napisała w tym tygodniu nieoficjalnie "Rzeczpospolita". Gazeta ujawniła, że Żabka pracuje nad konceptem marki własnej roślinnego nabiału i alternatywy dla mięsa.

Plany potwierdza portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Żabki. - Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, zamierzamy systematycznie rozszerzać asortyment produktów w 100% roślinnych. Potwierdzamy, że aktualnie pracujemy nad nową marką Plant Hunter. Prace te toczą się już od dłuższego czasu, niebawem klienci będą mogli zakupić w naszej sieci produkty tej marki - czytamy w odpowiedzi na nasze pytania.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/marka-rosleko-umowa-zabka-jak-do-tego-doszlo-co-zrobil-michal-koncewicz ##

Żabka stawia na rozwój oferty roślinnej

Żabka sukcesywnie rozwija asortyment produktów wegetariańskich i wegańskich. Na półkach możemy znaleźć napoje i smoothies roślinne (pod markami Foodini, Alpro, Starbucks), desery i jogurty (Marka Ave Vege Bakoma, Veggo), sery roślinne (Violife) i pasty wegańskie, hummus (Dobra Karma), dania gotowe i burgery (Dobra Kaloria i Wegger), a także przekąski na ciepło.  

- Największym zainteresowaniem w naszej ofercie cieszą się produkty świeże, m.in. płynne przekąski marki własnej Foodini. W lutym br., w ramach rozwijania marki, wprowadziliśmy niepasteryzowane musy owocowo-warzywne Foodini Superfoods w postaci poręcznych, bezpiecznych, zakręcanych saszetek. Ponadto dużym zainteresowaniem cieszą się również produkty roślinne stanowiące alternatywę dla nabiału - przekazała Żabka portalowi Wirtualnemedia.pl.

W ostatnich tygodniach do oferty wprowadzono hot dog z parówką serową, czyli ser dog. Produkt zawiera sery marki Hochland. Jak podkreśla Żabka, to odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów.

- Z naszych obserwacji wynika, że współczesny konsument jest coraz bardziej wymagający – ważny jest dla niego nie tylko skład produktu roślinnego, ale również walory smakowe. Z uwagi na skalę działalności naszej sieci, która liczy ponad 7000 sklepów w całej Polsce, możemy być firmą, która demokratyzuje produkty roślinne i oferuje szeroki dostęp do nich - mówią nam przedstawiciele sieci Żabka.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zabka-przejmuje-maczfit-zdrowe-dietetyczne-dania-oferta-cena-opinie ##

Żabka to jedna z największych sieci sklepów spożywczych na polskim rynku. Obecnie firma prowadzi ponad 7 tys. placówek w całym kraju. O niektórych aspektach prowadzenia sieci mówił niedawno w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl Tomasz Suchański, prezes zarządu Żabka Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski