SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wyjście w kapciach, zakupy na mecz i dla gości w reklamach Żabki (wideo)

Do emisji trafiły kolejne spoty sieci dyskontów Żabka pod hasłem „Mały wielki sklep”. Za obsługę marketingową firmy odpowiadają agencja PZL i dom mediowy Spark Foundry.

Article

Nowe spoty, podobnie jak wcześniejsze, pokazują zabawne perypetie klientów sklepów Biedronka. Tym razem bohaterami jest trójka kolegów, dla których mecz jest pretekstem do spotkania się przy piwie, mężczyzna przychodzący do sklepu w kapciach oraz mężczyzna, który przypominając sobie o gościach, bierze dwie paczki chipsów.

Reklamy informują o promocjach cenowych obowiązujących od 15 do 21 stycznia. Część dotyczy pojedynczych opakowań produktów, a niektóre są dostępne przy zakupie kilku opakowań (w ramach opcji „wielosztuka”).

 

W poprzedniej odsłonie kampanii Żabki pod hasłem „Mały wielki sklep” reklamowano możliwość odbioru w tych sklepach zakupów ze sklepu internetowego Zalando.

 

Działania reklamowe sklepów Żabka obejmują m.in. telewizję oraz internet.

Za kreację reklam Żabki od 2015 roku odpowiada agencja PZL, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Spark Foundry. Niedawno Żabka Polska bez rozstrzygnięcia zakończyła przetarg na obsługę reklamową.

 

W połowie grudnia ub.r. Żabka Polska uruchomiła swój sklep nr. 6 tys. - W 2019 roku otworzyliśmy 650 nowych sklepów, zmodernizowaliśmy ok. 1,6 tys. placówek. Co ważne rozwijamy się nie tylko w dużych aglomeracjach, ale również w miejscowościach do 50 tys. mieszkańców. W tym roku otworzyliśmy sklepy w 36 miejscowościach, w których wcześniej nas nie było - wyliczył prezes firmy Tomasz Suchański.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wyjście w kapciach, zakupy na mecz i dla gości w reklamach Żabki (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mb24
"Nowe spoty, podobnie jak wcześniejsze, pokazują zabawne perypetie klientów sklepów Biedronka". To zdecydujcie się: Żabka czy Biedronka?
4 0
odpowiedź