W spocie pokazywana jest kolejna zabawna scenka ze sklepu Żabka znanego z wielu wcześniejszych reklam tej marki. Tym razem mąż odbiera paczkę z Zalando z prezentem urodzinowym dla żony.
Reklama podkreśla, że taka forma odbioru zakupów jest wygodna, ponieważ sklepy Żabka są czynne od godz. 6 do 23.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/strategia-zabki-na-2020-cyfrowa-rewolucja-jedno-logo-modernizacja-sklepow,7170842828302465a ##
W większości spotów Żabki z serii „Mały wielki sklep” reklamowane są promocje cenowe. W poprzednich reklamach pojawiali się m.in. człowiek spieszący się z kupnem i zjedzeniem pieczywa, kontroler wodomierzy, chłopak odczuwający duży spadek formy, mężczyzna, który zaprasza kobietę na obiad, mając na myśli danie gotowe z półki sklepowej, oraz chłopak niepewny, czy jego ciotce chodziło o produkt bez glutenu czy laktozy.

Działania reklamowe Żabki obejmują m.in. telewizję oraz internet.
Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa PZL, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Spark Foundry. Nowy spot wyreżyserował Iwo Zaniewski, realizacją zajął się dom produkcyjny Easy Hell Productions, postprodukcją - Coloroffon Film, a udźwiękowieniem - studio Halo Productions.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/zabka-wegetarianskie-hotdogiopinie,7170818103326337a ##
W ub.r. przychody sprzedażowe firmy Żabka Polska wyniosły ok. 6,9 mld zł wobec ok. 4,32 mld zł. Głównym źródłem przychodów firmy były umowy z franczyzobiorcami. Na koniec roku sieć miała 5472 sklepy, dziś jest ich już około 5700. Sieć Żabka Polska obsługuje około 2 mln klientów dziennie.











