"Zachłanny" miś z Krupówek w reklamie Plusha. Marka zmienia komunikację

Marka Plush (Polkomtel) rozpoczęła na TikToku kampanię, której bohaterką jest aktorka Hanna Turnau i miś, który upomina się o pieniądze za występ w nagraniu. To nawiązanie do virala sprzed niemal roku. Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, marka Plush jest w trakcie realizacji nowej strategii komunikacji.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
"Zachłanny" miś z Krupówek w reklamie Plusha. Marka zmienia komunikację

Emitowana na TikToku nowa reklama Plusha wprost nawiązuje do filmu, który w marcu 2024 roku umieściła na swoim profilu aktorka Hanna Turnau (znana z roli Sylwii Kosteckiej w serialu “M jak miłość” w TVP2). Chciała nagrać self-tape pod hasłem “zachęć do przyjazdu do swojego rodzinnego miasta” i wtedy w kadr wszedł “pseudo - miś” (jak go nazwała), który zażądał od niej pieniędzy za występ w jej wideo. 

Artystka skwitowała reakcję mężczyzny słowami "Zakopane to jest bardzo sympatyczne miasto" i przerwała nagrywanie. Nie był to jednak znany turystom “prawdziwy miś”, tylko mężczyzna, który się pod niego podszywał. Nagrany przez aktorkę film stał się viralem na Instagramie - w krótkim czasie został wyświetlony ponad 5 mln razy. Sprawą “psaeudo-misia” zajęła się straż miejska.

Teraz identyczny film – z Hanną Turnau w roli głównej i wchodzącym w kadr misiem –  można zobaczyć m.in. na TikToku. To reklama marki Plush, która spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem internautów. 

Wyświetl ten post na Instagramie           Post udostępniony przez PLUSH (@plushbezlimitu)

 

Nowa strategia, kreacja in-house

– Naszym brand hero jest miś, więc powiązanie z Hanią Turnau i wydarzeniem na Krupówkach jest oczywiste – wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Karolina Walo, dyrektor marketingu i komunikacji marek Plus i Plush. 

Zaznacza, że materiał ten jest elementem nowej strategii komunikacyjnej Plusha, w której marka skupia się na regularnym tworzeniu zaskakującego i angażującego contentu skierowanego i dopasowanego do ludzi młodych duchem. Zapoczątkowała ją akcja z Łatwogangiem.

W ostatnim czasie zmieniliśmy także sposób naszego działania i wszystkie treści oraz koncepty tworzymy wewnątrz organizacji, współpracując blisko z szeregiem naturalnych content kreatorów. Stawiamy na dobre pomysły, które są w stanie zbudować zaangażowanie odbiorców w dobie natłoku komunikatów marketingowych – dodaje Karolina Walo. 

– Chcemy być marką, która doskonale odnajduje się w internetowych kontekstach. Nasze niestandardowe działania (codzienne treści, ale i współprace z Łatwogangiem, Dodą, czy Edytą Górniak) są fantastycznie przyjęte przez grupę docelową, notują organicznie ogromne zasięgi i po trzech miesiącach mamy jeden z najbardziej angażujących i największych profili spośród marek telekomunikacyjnych w Polsce. A to dopiero początek naszych działań – dodaje Filip Połoska, który odpowiada za markę Plush. 

Wyświetl ten post na Instagramie           Post udostępniony przez Hanna Turnau (@hanna_turnau)

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska