„Zachowaj swoje włosy” - w kampanii Dermeny

Rozpoczęła się internetowa kampania promująca produkty pielęgnacyjne do włosów Dermena. Działania przygotowały i koordynują DDB Warszawa, Tribal DDB i DDC Media.

jj
jj
Udostępnij artykuł:
„Zachowaj swoje włosy” - w kampanii Dermeny

W kampanii prezentowane są produkty Dermena do pielęgnacji włosów nadmiernie wypadających, pielęgnacji rzęs oraz suplementu diety na zdrowe włosy, skórę i paznokcie. Hasło przewodnie akcji to: „Zachowaj swoje włosy!”.

grafika

Działania potrwają trzy miesiące i obejmują wyłącznie internetowe reklamy displayowe.

grafika

Za koncepcję strategiczną kampanii odpowiada DDB Warszawa, zaś za kreację agencja Tribal DDB. Zakupem mediów zajął się DDC Media (Grupa DDB Warszawa).

jj
Autor artykułu:
jj
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS