Zachowania klientów w sieci

Klienci szukający w sieci informacji o elektronicznychproduktach, wydają więcej w sklepach.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Konsumenci szukający w Internecie informacji o telewizorach iaparatach cyfrowych, podczas zakupu w sklepie wydają średnio o 10procent więcej pieniędzy od tych, którzy nie postępują w ten sposób- wynika z badania Yahoo i ChannelForce.

Internet okazał się najważniejszym źródłem poszukiwaniainformacji o aparatach cyfrowych i odbiornikach telewizyjnych. 75procent badanych, którzy robili rozeznanie przed zakupem produktu wsklepie, kierowało się do Internetu. Tutaj z koleinajpopularniejsze były internetowe strony sklepów, stronyproducentów i wyszukiwarki internetowe.

80 procent badanych, którzy szukali w Internecie informacjiprzed zakupem, nabyli w sklepie produkt, który wcześniej sobiewybrali. Na decyzję pozostałych 20 procent wpływ miałsprzedawca.

Badanie zostało przeprowadzone między lutym i marcem bieżącegoroku w amerykańskich sklepach Best Buy, Circuit City, Fry's iTarget. Wzięło w nim udział 1100 klientów tych sklepów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Biedronka przegrała w sądzie. Ogromna kara za "Tarczę antyinflacyjną"

Biedronka przegrała w sądzie. Ogromna kara za "Tarczę antyinflacyjną"

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Zmarła Magda Umer

Zmarła Magda Umer