„Żądaj gwarancji” w kampanii Vattenfall

Pod hasłem „Żądaj gwarancji” trwa kampania reklamowa firmy energetycznej Vattenfall. Akcję - obejmującą region śląski - przygotowała agencja reklamowa CzART.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W obecnej kampanii firmy Vattenfall reklamowane są jej pakiety ze stałą ceną energii: klasyczny, on-line standard i on-line komfort. Żartobliwe przekazy pod wspólnym hasłem „Żądaj gwarancji” pokazują wścibskie hipopotamy, małżonków wieczorową porą oraz zmysłowe plażowiczki w deszczu. W ramach kampanii zorganizowano też wakacyjny konkurs pod hasłem-pytaniem „Na co w życiu chciałbyś/chciałabyś mieć gwarancję i dlaczego?”. Akcja reklamowa jest prowadzona na Śląsku, obejmując internet, prasę (regionalne wydania „Gazety Wyborczej”, „Dziennika Zachodniego”, „Faktu” i „Metra”), outdoor (billboardy, prezentacje LED), biura obsługi klientów (ulotki, plakaty, urny) oraz działania promocyjne w centrach handlowych. Kampania rozpoczęła się w połowie lipca i potrwa do końca sierpnia. Akcję firma Vattenfall przygotowała i realizuje we współpracy z agencją reklamową CzART, która zajęła się kreacją oraz planowaniem i zakupem outdooru.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe