ZAIKS i Polskie Radio nagrodzą scenariusz słuchowiska historycznego

ZAiKS i Teatr Polskiego Radia organizują konkurs na scenariusz słuchowiska pod nazwą „Znajdź historie/ę”.

łb
łb
Udostępnij artykuł:

Konkurs został ogłoszony z okazji jubileuszu 100-lecia istnienia Stowarzyszenia Autorów ZAiKS i 90-tej rocznicy nadania pierwszego oryginalnego polskiego słuchowiska przez Polskie Radio.

Organizatorzy „Znajdź historie/ę” czekają na słuchowiska o szeroko rozumianej tematyce współczesnej, odwołujące się do wydarzeń historycznych lub inspirowane faktami albo dokumentami historycznymi.

- Liczymy na słuchowiska niebanalne, a nawet nowatorskie, tak w treści, jak i w formie, uwzględniające specyfikę radiowych środków wyrazu - wyjaśnia Michał Komar, wiceprezes Stowarzyszenia Autorów ZAiKS.

- Oczekujemy na teksty, w których jak w stendhalowskim lusterku odbija się otaczający nas świat i losy ludzi, którzy z czułością i wrażliwością na niego patrzą. Dla nas liczy się przede wszystkim język opowieści, ponieważ teatr radiowy był i jest „domem słowa - podkreśla Janusz Kukuła, dyrektor Teatru Polskiego Radia.

Na laureatów czekają nagrody pieniężne: 10 tys. zł (I nagroda), 8 tys. zł (II nagroda) i 5 tys. zł (III nagroda). Dodatkowo Stowarzyszenie Autorów ZAiKS przyzna nagrodę specjalną za debiut radiowy w wysokości 5 tys. zł.

Zgłoszenia można nadsyłać do 15 stycznia 2019 r., a rozstrzygnięcie nastąpi 15 lutego 2019 roku.

łb
Autor artykułu:
łb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Elle" bez naczelnej. Marta Tabiś zostanie szefową obszaru Lifestyle w Onecie

"Elle" bez naczelnej. Marta Tabiś zostanie szefową obszaru Lifestyle w Onecie

Przedsiębiorczynie też zajmują się domem. Na ile wyceniają obowiązki domowe?

Przedsiębiorczynie też zajmują się domem. Na ile wyceniają obowiązki domowe?

Na rynek wchodzi wspólna oferta Onet Premium i Storytel

Na rynek wchodzi wspólna oferta Onet Premium i Storytel

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni