Zalando w nowej kampanii uwiecznia wartości młodych Polaków (wideo)

Platforma modowa i lifestyle'owa Zalando kontynuuje globalną kampanię „To  wszystko  zostaje  tu  z  nami  na  dobre”. Prowadzona w jej ramach aktywacja „Obraz pokolenia Z” przedstawia pięciu polskich przedstawicieli pokolenia Z,  którzy poprzez  świadome  działanie  i  swoją  codzienną  aktywność  reprezentują  wartości  takie  jak inkluzywność, różnorodność, ciałopozytywność, zrównoważona moda czy prawa mniejszości seksualnych i etnicznych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania przybliża szerszej publiczności pięć wyjątkowych osobowości pochodzących z Pokolenia Z i ich historie.

Marka zwraca uwagę na to, że działania młodych aktywistów, tworzących treści głównie w internecie,  niejednokrotnie  zostają bagatelizowane, a ich głos -niesłyszany. Zalando postanowiło dodać ich przekazom wyjątkową siłę i pomóc  dotrzeć do odbiorców uwieczniając bohaterów kampanii na wyjątkowych portretach, namalowanych przez artystkę Justynę Grodecką, reprezentantkę pokolenia Z.

Obrazy zostały wykorzystane w kampanii outdoorowej oraz do pięciu murali, które powstały w trzech  miastach  w  Polsce:  Warszawie,  Gdyni  i  Krakowie.  Towarzyszące  kampanii  wideo, wyreżyserowane przez Mikołaja Sadowskiego jest opowieścią o  tych pięciu wyjątkowych osobach. Każda z nich reprezentuje inną wartość, zajmując stanowisko w ważnej sprawie i przekazując światu swój punkt widzenia.

Kacper Kruz jest przedstawicielem ruchu body-positivity, ciałopozytywności. To internetowy twórca i model, który każdego dnia inspiruje osoby plus-size do spełniania swoich marzeń. Swoimi działaniami udowadnia,  że  moda  nie  ma  rozmiaru,  a  miłość  do  swojego  ciała  jest  wartością  nadrzędną.

grafika

Ewelina  Antonowicz reprezentuje  zrównoważony  rozwój.  W  wieku  22  lat  została  koordynatorką polskiego oddziału Fashion Revolution -największej, międzynarodowej organizacji, która zajmuje się problemami świata mody.

grafika

Ogi Ugonoh jest ambasadorką różnorodności. Wierzy, że edukacja jest kluczem do sukcesu i walki z rasizmem.  W  związku  z  tym  aktywnie  promuje  różnorodność  i  wspiera  inicjatywy  takie  jak #dontcallmemurzyn i #czarnejestpolskie.

grafika

Reprezentantem inkluzywności został Bartosz Kloch, który urodził się bez nóg. Jak sam mówi, przez większość życia wstydził się swojej niepełnosprawności i unikał wzroku innych ludzi, aż do momentu, w którym postanowił kreować swój wizerunek na własnych zasadach i pomalował nogi na czerwono, aby jeszcze bardziej przyciągały wzrok. Dziś Bartek dzieli się swoim życiem na Tik Toku, gdzie jego misją jest dawanie odwagi osobom z niepełnosprawnościami.

grafika

Głosem  społeczności  LGBTQIA+  stał  się Kacper  Potępski,  transpłciowy  aktywista  działający  w mediach społecznościowych oraz lokalnie. Wziął  udział w organizacji zbiórki  na  bindery  dla  osób transpłciowych oraz był jedną z twarzy akcji Kampanii Przeciw Homofobii #JestemPrzeciwkoTransfobii.

grafika

- Nasza  nowa  kampania  jest  celebracją  wartości,  które  stanowią  fundament  marki  Zalando,  a szczególnie różnorodności i inkluzywności -  mówi Dawid Pożoga, regional lead PL/CZ w Zalando. - Historie prawdziwych ludzi i wartości, które wyznają to dla nas ogromna inspiracja. Pozwala  nam to pielęgnować więź z naszymi polskimi klientami z pokolenia Z i lepiej ich zrozumieć - dodaje.

Kampania „Obraz Pokolenia Z” powstała we współpracy z agencją 180heartbeats + JUNG v. MATT i będzie  publikowana  w  mediach  społecznościowych  Zalando,  na  profilach  bohaterów  kampanii, kanałach OOH i online, a także wspierana przez działania PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]