SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Zamiana żon' poprawiła wyniki Czwórki

Reality-show 'Zamian żon' emitowany w Czwórce w środowe wieczory miał większą oglądalność niż audycje nadawane w podobnym paśmie przez stację rok temu. Programowi udało się pokonać także ofertę konkurencyjnego kanału TVN Siedem.

'Zamiana żon' poprawiła wyniki Czwórki

Średnia oglądalność "Zamiany żon" wyniosła 279 tys. widzów przy udziałach w rynku telewizyjnym na poziomie 2,19 proc. (w grupie 4+) i 2,49 proc. (w grupie 16-49) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Rok temu, środowe pasmo 21.05 - 22.45, w którym tej jesieni nadawano "Zamianę żon" (program miał różne pory rozpoczęcia i zakończenia), cieszyło się mniejszą popularnością niż reality-show. Wtedy Czwórkę wybierało bowiem 256 tys. osób., udziały w grupie 4+ wyniosły 1,92 proc., a w grupie 16-49 - 1,55 proc.

Wszyscy 4+
16-49
Data Start AMR SHR % SHR %
05-09-2007 21:03 416 616 2,84% 3,45%
12-09-2007 21:18 331 927 2,44% 2,77%
19-09-2007 21:16 400 160 2,93% 3,78%
26-09-2007 21:04 270 722 1,86% 2,98%
03-10-2007 21:45 305 900 2,57% 2,71%
10-10-2007 21:39 197 382 1,67% 1,68%
17-10-2007 21:36 300 213 2,42% 2,34%
24-10-2007 21:39 245 164 1,91% 1,98%
31-10-2007 21:54 236 624 1,92% 2,35%
07-11-2007 21:49 181 702 1,42% 1,80%
14-11-2007 21:45 313 526 2,60% 3,19%
21-11-2007 21:42 197 242 1,36% 1,24%
28-11-2007 22:14 197 435 1,90% 1,84%
05-12-2007 21:43 314 160 2,69% 2,37%
średnia
279 434 2,19% 2,49%

W czasie emisji programu TV 4 osiągała lepsze wyniki niż stacja TVN Siedem, która pokazywała wtedy filmy fabularne. Oglądało je 229 tys. widzów.


Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TV 4 - Zamiana żon 279 434 2,19%
TVN Siedem 229 549 1,79%

Jak wynika z danych telemetrycznych, "Zamianę żon" oglądały najchętniej kobiety, widzowie w wieku od 25 do 39 lat oraz od 45 do 59 lat, mieszkańcy największych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.



ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 34,13% 71

Kobiety 65,87% 127
Wiek 4- 9 2,00% 32

10- 15 5,66% 71

16 - 19 4,13% 66

20 - 24 6,18% 69

25 - 29 11,00% 131

30 - 34 8,72% 115

35 - 39 8,38% 128

40 - 44 5,62% 83

45 - 49 10,98% 136

50 - 54 8,37% 101

55 - 59 12,48% 179

60+ 16,49% 91
Wlk.miasta Wieś 34,75% 90

< 50 tys. 22,75% 94

50-100 tys. 6,44% 72

100-200 tys. 11,65% 145

> 200 tys. 24,40% 119
Zawód Top management 8,60% 107

Pracownicy szczebla średniego 15,65% 130

Pracownicy fizyczni i rolnicy 22,14% 116

Emeryci 28,45% 109

Inne 25,15% 73
Wykształcenie Podstawowe 48,23% 106

Średnie 33,90% 114

Wyższe 10,21% 95

Inne 7,66% 54

Wpływy z reklam emitowanych przy reality-show wyniosły 1,1 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

"Zamiana żon" to program, w którym dwie rodziny zamieniają się żonami na dziewięć dni. Bohaterkami każdego odcinka są dwie kobiety, z których każda zamieszkuje w domu z nie swoim mężem i nie swoimi dziećmi. Reality-show powstał na licencji brytyjskiej.

W najbliższą środę o 21.35 TV 4 wyemituje odcinek specjalny, w którym dwie rodziny zamienią się mężami.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Zamiana żon' poprawiła wyniki Czwórki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl