SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zanikające więzi rodzinne w świątecznej kampanii Orifarm

Agencja Ancymony przygotowała świąteczną kampanię „Znikające słowa” dla marki Vita Buerlecithin. Agencja połączyła markę z portfolio Orifarm ze Stowarzyszeniem mali bracia Ubogich, by zwrócić uwagę na ważny problem zanikających więzi rodzinnych i samotności wśród seniorów.

Agencja Ancymony przygotowała świąteczną kampanię świadomościową „Znikające słowa”, której partnerem w tym roku jest Stowarzyszenie mali bracia Ubogich. W świątecznej kampanii Orifarm zwrócono uwagę na problem osłabienia relacji rodzinnych, braku rozmów między bliskimi oraz samotności, szczególnie wśród starszych osób.

- Działania dla marki Vita Buerlecithin planowaliśmy już w połowie roku. To właśnie wtedy pojawił się pomysł na kampanię, która uświadamia odbiorcom, w jaki sposób z naszych codziennych rozmów znikają słowa. Szybko zauważyliśmy, że o podobnych wartościach i do tej samej grupy docelowej komunikuje inna zaprzyjaźniona z agencją marka – Stowarzyszenie mali bracia Ubogich. Wspólne cele i wartości obu marek przekonały wszystkich, że takie działania nie tylko mają sens, ale pozwolą przynieść wiele dobrego - mówi Paweł Jóźwik, strategy group head, Ancymony.

Ancymony odpowiadają za koncept strategiczny i kreatywny akcji, przygotowanie materiałów kreatywnych, pomysł połączenia marek, zaplanowanie działań, przygotowanie strony internetowej, koordynację działań content marketingowych, jak również za realizację kampanii mediowej w digitalu.

Za zakup mediów digital odpowiada agencja Ancymony, za zakup mediów outdoorowych odpowiada OMD Group Poland. Kampania obecna jest w digitalu, w serwisach informacyjnych, VOD, social mediach, a także w OOH.  Kampania potrwa do końca grudnia.

 

Dołącz do dyskusji: Zanikające więzi rodzinne w świątecznej kampanii Orifarm

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl