SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zanox i Affiliate Window połączyły się w Awin, nowa platforma z działem analiz rynkowych

Sieć reklamy efektywnościowej Zanox połączyła się ze swoją firmą partnerską Affiliate Window, tworząc nową sieć Awin. Jednocześnie uruchomiła dział analiz rynkowych.

Article

Zanox i Affiliate Window należą do Grupy Zanox, utworzonej w 2010 roku w wyniku przejęcia Affiliate Window. Przez pierwsze cztery lata firmy działały jako niezależnie podmioty, a w 2014 połączono je pod wspólnym kierownictwem Marka Waltersa (pełni funkcję CEO), Adama Rossa (COO) i Petera Loveday (CTO), którzy wcześniej przez 10 lat kierowali Affiliate Window.

Grupa kontynuowała działalność w Niemczech, Holandii, Francji, Włoszech, Hiszpanii, Skandynawii, Polsce i Brazylii jako Zanox, natomiast na rynkach brytyjskim i amerykańskim jako Affiliate Window.

W 2016 roku podjęto decyzję o połączeniu obu firm pod ujednoliconą marką Awin.

Wcześniej nasza Grupa Zanox miała swoje zespoły w Berlinie i Londynie, które pracowały nad osobnymi technologiami. - Dzięki jednej marce możemy połączyć ich siły, a co za tym idzie również mocne strony i umiejętności, koncentrując całą energię na jednym rozwiązaniu - podkreśla Peter Loveday, CTO Awin.

Sieć Awin obejmuje w chwili obecnej 6 tys. reklamodawców i ponad 100 tys. aktywnych wydawców. W logo nowej marki znalazły się trzy trójkąty symbolizujące reklamodawców, wydawców i konsumentów, którzy jednoczą się w ramach sieci.

Jednocześnie uruchomiono platformę Awin.com dostępną dla reklamodawców i wydawców. Pozwala ona na swobodny wybór i dołączenie do dowolnego programu afiliacyjnego. Platforma jest dostępna w 10 językach i obsługuje wiele walut. Obecnie można korzystać z niej w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, i Francji. Partnerzy Zanox w Polsce zyskają możliwość skorzystania z nowej platformy w br.

Wraz ze zmianami na Awin.com wystartował również dział analiz rynkowych. Dzięki niemu, wszyscy klienci będą mieli szybki i łatwy dostęp do danych i trendów globalnych całej grupy. Znajdą się tam również doniesienia z rynku i aktualizacje branżowe.

- Połączenie naszych sieci daje dostęp do niezwykle bogatej i wnikliwej bazy danych. Z kolei nowa platforma umożliwia dzielenie się nimi w szerokim gronem naszych klientów. Wymiana informacji i analiz przebiega z obopólną korzyścią. Dążymy przecież do dalszego rozwoju, którego celem jest tworzenie programów afiliacyjnych przyszłości - podkreśla Adam Ross, COO w Awin.

- Zmiany, których świadkami jesteśmy, są wypadkową spójnej, długofalowej polityki firmy, skupiającej w sobie kilka kluczowych czynników, takich jak: jakość świadczonych usług, innowacyjność, analiza oraz połączona z nią strategia. Wszystkie cztery bezpośrednio wpływają na finalną satysfakcję naszych partnerów biznesowych oraz dają solidne podstawy do dalszego rozwoju ich biznesu. Mamy nadzieję, że wprowadzane zmiany będą nie tylko odpowiedzią na potrzeby rynku w zakresie marketingu afiliacyjnego, ale również staną się przyczyną dalszych usprawnień i kreowania trendów w tym sektorze - dodaje Mateusz Łukianiuk, dyrektor zarządzający polskiego oddziału Awin.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zanox i Affiliate Window połączyły się w Awin, nowa platforma z działem analiz rynkowych

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pi
zanox był zawsze bardzo słaby w Polsce, szczególnie w stosunku do swojego głównego konkurenta TD. mają bardzo słabe programy, na słabych stawkach (piszę to jako wydawca), bardzo długie terminy płatności i oferta (ta dla wydawców) jest źle skonstrułowana. Siecią zarządzają i pracują w niej "dzieci"
9 10
odpowiedź
User
reter
Wiesz co? Długo mnie nie ma w TD, ale zapamiętałem tyle, że nigdy od nich nie dostałem odpowiedzi na wysłanego maila. Programy to akurat ciężko oceniać, bo to zależy czego potrzebujesz. Kiedyś Travelplanet było w Tradedoubler, teraz jest w Zanox, czy tam Awin. Czy podobnie nie było czasami z grouponem? Jestem zadowolony. Teraz jako Awin podobno mają coś jeszcze zmieniać w płatnościach dla wydawców no ale zobaczymy
9 10
odpowiedź
User
lep
też mi się wydaje że to się nie tak łatwo porównać. jest sporo różnych rozwiązań, ja dopiero zaczynać i zacząłem właśnie od Awin (dawne Zanox). Trochę mnie ten komentarz zaniepokoił, ale w sumie jak na razie wszystko jest dobrze i jestem zadowolony. Zobaczymy jak będzie dalej.
8 9
odpowiedź
User
Kris
Z tego co się orientuję to AWIN to duża międzynarodowa firma. Czy ich kampanie są skuteczne zależy pewnie bardzo dużo od branży i kontekstu działań. Ale działają szeroko z wykorzystaniem marketingu efektywnościowego produktów i usług.
8 9
odpowiedź
User
harko
Awin jest lepszy, niż był Zanox. Mam na myśli znacznie lepsze programy, lepsze osiągi w tych programach i suport. Podoba mi się, że coś tam ciągle dorzucają i faktycznie jest się kogo poradzić, odnośnie do optymalizowania tych kampanii. Moje wyniki są coraz lepszego, a specjalnie imponującego ruchu to ja nie mam…
8 8
odpowiedź