SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zaplanowano pierwsze spotkanie Okrągłego Stołu Influencer Marketingu

Na początku przyszłego roku ma odbyć się inauguracyjne posiedzenie Okrągłego Stołu Influencer Marketingu, inicjatywy IAA Polska – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. 

Według naszych informacji, w trakcie pierwszego spotkania uczestnicy postarają się zdiagnozować obecną sytuację na rynku influencer marketingu. Złożą się na to odpowiedzi na kilka pytań, jak np. czego oczekują poszczególni uczestnicy rynku influencer marketingu odnośnie procedur bezpieczeństwa,  z jakich narzędzi korzystają w tej chwili i jak oceniają ich efektywność czy w jaki sposób najskuteczniej wdrożyć standardy, wokół których uda się osiągnąć konsensus.

Przypomnijmy, że Okrągły Stół Influencer Marketingu to pomysł IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy, którego celem jest wypracowanie wspólnych standardów i mechanizmów, które pozwalają szybko i skutecznie wykluczać patologie na rynku marketingu influencerskiego, chroniąc zarazem bezpieczeństwo konsumentów, pracowników i firm.

Do inicjatywy zaproszono decydentów z największych platform społecznościowych, największych sieci kanałów oraz największych grup reklamowych, m.in.  m.in. YouTube, Meta, TikTok, LifeTube, GetHero, Dentsu, GroupM, Group One, Havas, Omnicom i Publicis. Pierwszym celem do realizacji ma być wypracowanie Kodeksu etyki influencer marketingu.

Sens inicjatywy kwestionuje jednak reprezentujący dużą grupę twórców internetowych Łukasz Skalik z Video Brothers.

Dołącz do dyskusji: Zaplanowano pierwsze spotkanie Okrągłego Stołu Influencer Marketingu

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nina
co
odpowiedź
User
M
Spamerów, o.szustów, ludzi, którzy dla kasy s.przedaliby m.atkę?
odpowiedź
User
U2B
Ustawka kilku patologicznych agencji, aby uciekac od odpowiedzialnosci za wieloletnie monetyzowanie patologicznych influcecerów. Cały rynek w kuluarach się z tego śmieje. Wszyscy wiedzą jak było i po co jest ten stolik.
odpowiedź