SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zarząd nc+ w reklamach „bardzo przeprasza” abonentów. „Można wycofać wypowiedzenie”

W piątkowych wydaniach najważniejszych gazet ukazały się reklamy nc+, w których zarząd firmy przeprasza klientów za ostatnie zamieszanie i proponuje nowe rozwiązania w swojej ofercie. Dodaje też, że złożone już wypowiedzienia umów można wycofać do końca maja.

Article

Całostronicowe ogłoszenia nc+ znalazły się na początkowych stronach „Rzeczpospolitej”, „Gazety Wyborczej” i „Dziennika Gazety Prawnej”. Zarząd firmy zwraca się w nich do klientów: „Tworząc nową platformę nc+ chcieliśmy dostarczyć Wam i Waszym bliskim rozrywkę na najwyższym poziomie. Zakładaliśmy, że nasza nowa oferta oraz możliwie szybki dostęp do poszerzonych pakietów nc+ najlepiej odpowiedzą na potrzeby naszych klientów”.

„Reakcja wielu z Państwa uświadomiła nam, że nasze założenia były błędne i rozminęły się z Waszymi oczekiwaniami. Bardzo przepraszamy - pisze zarząd nc+.

>>> nc+ zmienia ofertę: pakiet Ekstraklasa, ceny od 39 do 119 zł

Następnie wyliczane są wprowadzone ostatnio do oferty rozwiązania, z których mogą skorzystać niezadowoleni abonenci. nc+ rezygnuje z automatycznej migracji abonentów n i Cyfry+, którzy w odpowednim czasie nie wypowiedzą dotychczasowych umów (abonenci n, którzy dostali już informujące o tym listy, zgłosili to do UOKiK-u, który ocenia, że zarzuty klientów są mocne - przeczytaj więcej). „Rezygnujemy z procesu automatycznego przejścia do nc+. Każdy Klient ma czas do końca trwania obecnej umowy na podjęcie decyzji o wyborze docelowego pakietu - informuje zarząd nc+.

Kierownictwo platformy zachęca niezadowolonych klientów do przemyślenia swojej decyzji o rozwiązaniu umów. „Wszyscy Klienci, którzy podjęli decyzję o rezygnacji w marcu lub kwietniu 2013 r., mogą wycofać swoje wypowiedzienia do końca maja 2013 r. i skorzystać ze zmian w ofercie nc+ - zaznacza zarząd nc+. „Wszystkie Wasze wypowiedzi i komentarze są dla nas niezmiernie ważne. Dzięki nim wiemy, że nasza platforma nie jest Wam obojętna - kończy swoje ogłoszenie zarząd firmy.




 

  • Więcej informacji:
  • Nc+
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zarząd nc+ w reklamach „bardzo przeprasza” abonentów. „Można wycofać wypowiedzenie”

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jacek
Strzał w kolano!
19 11
odpowiedź
User
Anna
Julien bardzo przeprasza, że zmiany były równoczesne. Teraz będą strzygli abonentów stopniowo.
61 10
odpowiedź
User
Abonent Cyfry +
Bez gwarancji Tele5 w ofercie, przeprosiny na nic ;)
17 10
odpowiedź
User
ant
czyli skala krytyki a zwłaszcza spływających wypowiedzeń poraziła ich!! typowe jajogłowe korporacyjne myślenie (czyli to my wiemy najlepiej ile i za co gawiedź ma płacić i czego oczekuje) zakończyło się klęską, czas rżnięcia klientów minął bezpowrotnie, lata robienia ludziom wody z mózgu zwłaszcza w twn24, szkle kontaktowym i faktach nie przyniosły oczekiwanego skutku!
38 12
odpowiedź
User
abcd
Zaproponowana dziś oferta byłaby ok, 21 marca... obawiam się że w obecnej sytuacji NC żeby odzyskać zawiedzionych zdenerwowanych klientów musi zaoferować coś naprawdę ekstra. Bo większość osób które złożyły wypowiedzenia należy traktować jak abonentów konkurencji. różnica zawiedzionych abonentów w myśleniu dzis a 21 marca jest taka, że dziś są wkur... że ktoś próbował ich wyrolować. A zaufać ponownie to ciężka sprawa. Przyznam że jestem o włos od zakupienia naprawdę fajnej oferty konkurencyjnej z multiroomem za 5zł.... o włos, obserwuję jednak ruchy nc.
26 9
odpowiedź