„Zatrzymaj problem na żądanie” w reklamie UroFuraginum (wideo)

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa preparatu UroFuraginum (produkowanego przez Grupę Adamed). Akcję, pod hasłem „Zatrzymaj problem na żądanie”, przygotowały firmy Brand Garden, Ice i Value Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Zatrzymaj problem na żądanie” w reklamie UroFuraginum (wideo)

Reklama UroFuraginum przekonuje, że preparat ten szybko i skutecznie zwalcza dokuczliwe objawy zakażenia dolnych dróg moczowych u kobiet. Według reklamy pozwala to zatrzymać ten problem tak łatwo, jak zatrzymuje się autobus miejski na przystanku na żądanie.

Spot od 14 marca jest emitowany w telewizji, w kanałach głównych i tematycznych.

Kreacją reklam we współpracy z Grupą Adamed zajęła się agencja Brand Garden, a produkcją - firma Ice. Za zakup czasu reklamowego odpowiada dom mediowy Value Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]