Zbigniew Urbański przeszedł z Onetu do Wirtualnej Polski

Dziennikarz technologiczny Zbigniew Urbański zakończył współpracę z Onet.pl, gdzie ostatnio prowadził program „Urbański testuje”. Dziennikarz przeszedł do Grupy WP. - Odejście z Onet przebiegło bez konfliktów, nasze drogi się rozeszły. Na razie przygotowuję krótkie filmowe recenzje sprzętu, może w wiosennej ramówce znajdzie się dla mnie miejsce na platformie WP - ujawnia Urbański w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Z Onet.pl Zbigniew Urbański był związany od 2012 r., prowadził nadawany tam program „Twardy reset”, a później „Urbański testuje”. Dziennikarz opowiadał o najnowszych modelach urządzeń elektronicznych i sprawdzał ich funkcjonalność z punktu widzenia zwykłego użytkownika.

Teraz Urbański rozstał się z Onetem i wiąże swoją przyszłość z Grupą WP. - Moje odejście z Onet.pl przebiegło bez konfliktów, w przyjaźni. Wspólnie doszliśmy do wniosku, że niektóre wzajemne oczekiwania są w tym wypadku nie do pogodzenia i lepiej będzie się rozstać - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Urbański. - Mówiąc o szczegółach wydawca przewidział w planowanej ramówce rzadszą niż dotąd emisję przygotowywanych przeze mnie i zespół programów, to oznaczało mniej pracy, a ja nie lubię się nudzić.

Dziennikarz ujawnia, że na razie nie będzie prowadził ani w telewizji WP, ani na jej platformie internetowej dużego programu poświęconego technologiom. - Obecnie przygotowujemy krótkie, czterominutowe wejścia, w których omawiam i recenzuję jeden lub kilka urządzeń z określonej grupy - tłumaczy Urbański. - Chodzi o jak najbardziej konsumenckie i poradnikowe podejście, które ułatwi widzom wybór określonych produktów z segmentu szeroko pojętej elektroniki domowej oraz AGD.

Dziennikarz przyznaje, że na obecnym etapie wspiera po prostu dział technologiczny WP. - Kierują nim ludzie z którymi wcześniej pracowałem i to dodatkowo mobilizuje mnie do działania. Oczywiście moim marzeniem jest prowadzenie odcinkowego programu, w którym będę opowiadał i testował najnowsze i najbardziej warte uwagi urządzenia obecne na naszym rynku. Może w wiosennej ramówce znajdzie się dla mnie miejsce na platformie WP - przypuszcza Urbański. Według posiadanych przez niego informacji najbardziej popularne odcinki programu „Urbański testuje” zanotowały wynik na poziomie 2,3 mln odsłon.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów

Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów