SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zbyszko Lemoniada z 3 Cytryn: Lepiej mieć 3 niż jedną! (wideo)

Zbyszko wprowadza do sprzedaży Lemoniadę z 3 Cytryn. Launch napojuwspiera telewizyjna kampania reklamowa pod hasłem "Lepiej mieć 3niż jedną!".

Kampania reklamowa napoju Zbyszko Lemoniada z 3 Cytryn jestutrzymana w dynamicznej stylistyce. Przekaz pod hasłem "Lepiej mieć3 niż jedną!" jest skierowany do osób w wieku 15-25 lat lubiącychdobrą zabawę. Kampania reklamuje wprowadzony niedawno do sprzedażynapój niegazowany na bazie wody źródlanej i soku owocowego.




W ramach akcji 7-sekundowy spot sponsorski jest emitowany w TVPi Polsacie.

Kreację i produkcję kampanii - zaplanowanej na trzy miesiące -podobnie jak projekt etykiet samego napoju przygotowała agencja GTOCommunications, natomiast planowaniem i zakupem mediów firmaZbyszko zajmuje się we własnym zakresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zbyszko Lemoniada z 3 Cytryn: Lepiej mieć 3 niż jedną! (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl