ZDM rezygnuje z udziału Kamila Durczoka w kampanii o bezpiecznej jeździe

Były redaktor naczelny „Faktów” TVN Kamil Durczok nie wystąpi w kampanii społecznej Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie promującej bezpieczną jazdę samochodem. Pozostałymi ambasadorami akcji bez zmian są Piotr Kraśko i Jarosław Gugała.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
ZDM rezygnuje z udziału Kamila Durczoka w kampanii o bezpiecznej jeździe
Kamil Durczok, fot. TVN

Kampania pod hasłem „Trzy kolory” została zapowiedziana przez Zarząd Dróg Miejskich (ZDM) w Warszawie w listopadzie ub.r. Celem akcji jest promocja wśród kierowców przepisów ruchu drogowego, zwłaszcza przestrzegania sygnałów na sygnalizatorach świetlnych. Na ambasadorów projektu wybrano szefów trzech najważniejszych dzienników telewizyjnych: Piotra Kraśkę z „Wiadomości” TVP1, Jarosława Gugałę z „Wydarzeń” Polsatu i Kamila Durczoka z „Faktów” TVN.

W czwartek ZDM poinformował, że zrezygnowano z udziału Kamila Durczoka w kampanii, uzasadniając to ostatnimi doniesieniami prasowymi na temat dziennikarza. - Zapewne udział w akcji Kamila Durczoka w obecnej sytuacji zapewniłby dużą nośność naszemu przekazowi, ale spowodowałby też utratę waloru edukacyjnego - dodał w rozmowie z Wirtualnamedia.pl Adam Sobieraj, rzecznik prasowy ZDM.

Przypomnijmy, że w drugiej połowie lutego „Wprost” opublikował relację byłej researcherki „Faktów” twierdzącej, że Durczok napastował ją m.in. SMS-ami. Dziennikarz kategorycznie zaprzeczył, jakoby kiedykolwiek stosował mobbing, a kiedy zarząd TVN powołał komisję badającą doniesienia o takich przypadkach w redakcji „Faktów”, poszedł na urlop i zwolnienie chorobowe. We wtorek TVN poinformował, że według ustaleń komisji trzy osoby w redakcji były narażone na mobbing i molestowanie, a Kamil Duroczok ze skutkiem natychmiastowym odchodzi ze stacji (więcej o tym).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kamil-durczok-ma-male-szanse-na-powrot-do-mediow-utrata-reputacji-nie-do-odrobienia-opinie ##

W kampanii „Trzy kolory” zgodnie z planem mają natomiast wystąpić Piotr Kraśko i Jarosław Gugała. W spocie, za którego realizację odpowiada firma produkcyjna Psycho-Media, wypowiedzą razem slogan podkreślający, że w sygnalizacji świetlnej na drodze są tylko trzy barwy, a nie ma innych, np. pomarańczowej czy różowej (jak kierowcy określają nieraz sytuację, w której wjeżdżają na skrzyżowanie lub pasy, gdy zaczyna się już świecić kolor czerwony).

grafika

W mediach akcja będzie realizowana od początku kwietnia, obejmie Warszawę i okolice. Obecnie startuje już natomiast konkurs wiedzy o zasadach ruchu drogowego - prowadzony wspólnie z Radiem Kolor i podzielony na dwie części: teoretyczną i praktyczną. Konkurs potrwa do połowy kwietnia, a wszystkie działania w ramach akcji są zaplanowane do końca br.

Koncepcję kampanii we własnym zakresie przygotował Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia