ABC Zdrowie wyprzedziło Medonet.pl. Poradnik Zdrowie przed Znanym Lekarzem

Na pozycje lidera zasięgowego wśród witryn o tematyce zdrowotnej awansowało ABC Zdrowie, wyprzedzając Medonet.pl, który jednak przyciągał użytkowników na nieco dłużej. Spore wzrosty osiągnęły też Znany Lekarz i sekcja zdrowotna portalu Radia ZET, za to znacząco spadły wyniki MP.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
ABC Zdrowie wyprzedziło Medonet.pl. Poradnik Zdrowie przed Znanym Lekarzem

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w lutym br. ABC Zdrowie (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 8,22 mln użytkowników, czyli 27,69 proc. wszystkich internautów w Polsce. Każdy spędził w serwisie średnio 7 minut i 46 sekund.

Na nieco dłużej przyciągał odwiedzających Medonet (Ringier Axel Springer Polska): każdy z 8,04 mln internautów (27,07 proc. zasięgu) spędził tam przeciętnie 8 minut i 37 sekund. Znacznie niżej w zestawieniu jest klasyfikowany osobno Onet.medonet, który przyciągał 1,46 mln użytkowników (4,91 proc. zasięgu), każdego średnio na 49 sekund.

Poradnik Zdrowie (Grupa ZPR Media), jako strona www i aplikacja mobilna, zanotował zaś 6,15 mln użytkowników, 20,73 proc. zasięgu oraz 5 minut i 34 sekundy przeciętnego czasu korzystania, Znany Lekarz - 4,68 mln odwiedzających, 15,77 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 15 sekund przeciętnego czasu, a serwis Medycyna Praktyczna MP.pl - 4,64 mln użytkowników, 15,65 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 40 sekund średniego czasu.

Serwis Gdziepolek.pl odwiedziło 2,18 mln internautów (7,35 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 2 minuty i 22 sekundy, natomiast aplikację Mój kalendarz miesiączkowy - 1,84 mln użytkowników (6,22 proc. zasięgu), korzystając średnio przez 2 minuty i 36 sekund. Po ok. 1,6 mln odwiedzających przyciągnęły sekcje o zdrowiu i medycynie portalu Radia ZET i Interii. Pierwsza zanotowała 1,6 mln użytkowników, 5,4 proc. zasięgu oraz minutę i 5 sekund przeciętnego czasu korzystania, a druga - 1,59 mln internautów, 5,36 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 56 sekund średniego czasu korzystania.

grafika

W porównaniu ze styczniem ABC Zdrowie zyskało 894,7 tys. użytkowników (to 12,2 proc. w górę) i 18 sekund średniego czasu spędzonego przez każdego (4 proc.). W tej pierwszej statystyce wyprzedziło Medonet.pl, na którym liczba internautów zmalała o 450,7 tys. (5,3 proc.), a przeciętny czas wydłużył się o 35 sekund (7,3 proc.).

Na Znanym Lekarzu przybyło 382 tys. odwiedzających (8,9 proc.) przy spadku średniego czasu korzystania o 3 sekundy (4,8 proc.). Aplikacja Mój kalendarz miesiączkowy zyskała zaś 275,2 tys. użytkowników (17,5 proc.), tracąc 43 sekundy przeciętnego czasu (21,6 proc.).

Oprócz ABC Zdrowie wzrost w obu statystykach osiągnęły trzy witryny. Poradnik Zdrowie zyskał 65,1 tys. użytkowników (1,1 proc.) i 57 sekund średniego czasu spędzonego przez każdego (20,6 proc.), dział o zdrowiu i medycynie na portalu Radia ZET - 326,9 tys. internautów (25,6 proc.) i 6 sekund przeciętnego czasu korzystania (10,2 proc.), a analogiczna sekcja Interii - 23,5 tys. odwiedzających (1,5 proc.) i sekundę średniego czasu (0,4 proc.).

Za to Medycyna Praktyczna straciła 401,9 tys. użytkowników (8 proc.), a średni czas spędzony przez każdego zmalał o 3 sekundy (1,8 proc.). Natomiast Gdziepolek.pl zanotował spadek o 35,3 tys. internautów (1,6 proc.) i 14 sekund przeciętnego czasu (9 proc.), zaś Onet.medonet - 60,4 tys. użytkowników (4 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu