Grupa RMF podnosi ceny reklam. Ile za spot w RMF FM?

Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe na jesień, które będą obowiązywać od 1 września do 2 listopada br. Reklamy w stacjach grupy zdrożeją o 5,7-5,8 proc. w większości produktów.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Grupa RMF podnosi ceny reklam. Ile za spot w RMF FM?
Główne studio rozrywkowe RMF FM

– W ślad za koniunkturą na rynku reklamy radiowej obserwujemy bardzo wysoki popyt na nasze produkty i oczekujemy utrzymania pozytywnych trendów w kolejnych miesiącach. Stąd też nasza decyzja o jesiennej korekcie cenników tym bardziej, że w ciągu ostatnich 12 miesięcy zdecydowaliśmy się jedynie na symboliczną zmianę cen poniżej wskaźników inflacji. Radio jest niezmiennie silnym, efektywnym i elastycznym kanałem komunikacji, wyróżniającym się szybkością dotarcia, wysoką skutecznością sprzedażową i konkurencyjnością względem telewizji oraz internetu – mówi Dariusz Woźniak, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF

Średnia cena spotu 30-sekundowego w RMF FM wyniesie w tym okresie 22 437 zł, w RMF MAXX będzie to 5 031 zł, a w RMF Classic tylko 2 108 zł. W okresie obowiązywania cennika nie przewidziano dopłaty High Season.

Grupa RMF kusi rabatami

Grupa RMF proponuje klientom m.in. korzystną politykę rabatową oraz efektywny koszt dotarcia. W szeroko zasięgowych pakietach uwzględnione są dodatkowe, atrakcyjne upusty względem sumy cen jednostkowych stacji wykorzystanych w kampanii.

– Ofertę Grupy RMF w sposób komplementarny rozwijają nowoczesne rozwiązania cyfrowe. W ramach RMF Digital dostarczamy szerokie spektrum formatów – od display, audio, podcastów i videocastów po rozwiązania niestandardowe oraz usługi brokerskie, umożliwiające realizację kampanii w modelu programmatic także w przestrzeniach innych wydawców – dodaje Dariusz Woźniak.

Ostatnia zmiana cen reklam emitowanych w stacjach Grupy RMF miała miejsce od stycznia br. Wówczas podniesiono je średnio o 3 proc. 

Radio RMF FM jest liderem słuchalności rynku radiowego w Polsce – w okresie od kwietnia do czerwca br. miało 29,4 proc. udziału w rynku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały