Grupa RMF podnosi ceny reklam. Ile za spot w RMF FM?

Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe na jesień, które będą obowiązywać od 1 września do 2 listopada br. Reklamy w stacjach grupy zdrożeją o 5,7-5,8 proc. w większości produktów.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Grupa RMF podnosi ceny reklam. Ile za spot w RMF FM?
Główne studio rozrywkowe RMF FM

– W ślad za koniunkturą na rynku reklamy radiowej obserwujemy bardzo wysoki popyt na nasze produkty i oczekujemy utrzymania pozytywnych trendów w kolejnych miesiącach. Stąd też nasza decyzja o jesiennej korekcie cenników tym bardziej, że w ciągu ostatnich 12 miesięcy zdecydowaliśmy się jedynie na symboliczną zmianę cen poniżej wskaźników inflacji. Radio jest niezmiennie silnym, efektywnym i elastycznym kanałem komunikacji, wyróżniającym się szybkością dotarcia, wysoką skutecznością sprzedażową i konkurencyjnością względem telewizji oraz internetu – mówi Dariusz Woźniak, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF

Średnia cena spotu 30-sekundowego w RMF FM wyniesie w tym okresie 22 437 zł, w RMF MAXX będzie to 5 031 zł, a w RMF Classic tylko 2 108 zł. W okresie obowiązywania cennika nie przewidziano dopłaty High Season.

Grupa RMF kusi rabatami

Grupa RMF proponuje klientom m.in. korzystną politykę rabatową oraz efektywny koszt dotarcia. W szeroko zasięgowych pakietach uwzględnione są dodatkowe, atrakcyjne upusty względem sumy cen jednostkowych stacji wykorzystanych w kampanii.

– Ofertę Grupy RMF w sposób komplementarny rozwijają nowoczesne rozwiązania cyfrowe. W ramach RMF Digital dostarczamy szerokie spektrum formatów – od display, audio, podcastów i videocastów po rozwiązania niestandardowe oraz usługi brokerskie, umożliwiające realizację kampanii w modelu programmatic także w przestrzeniach innych wydawców – dodaje Dariusz Woźniak.

Ostatnia zmiana cen reklam emitowanych w stacjach Grupy RMF miała miejsce od stycznia br. Wówczas podniesiono je średnio o 3 proc. 

Radio RMF FM jest liderem słuchalności rynku radiowego w Polsce – w okresie od kwietnia do czerwca br. miało 29,4 proc. udziału w rynku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

To już pewne. Będą nowe odcinki "Rancza" w TVP

To już pewne. Będą nowe odcinki "Rancza" w TVP

Sting gwiazdą "Sylwestra z Dwójką"

Sting gwiazdą "Sylwestra z Dwójką"

Wybrano Młodzieżowe Słowo Roku. Co znaczy "szponcić"?

Wybrano Młodzieżowe Słowo Roku. Co znaczy "szponcić"?

Będzie wrogie przejęcie właściciela TVN? Konkurent Netfliksa nie składa broni

Będzie wrogie przejęcie właściciela TVN? Konkurent Netfliksa nie składa broni

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka