SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zed Media straci medialny budżet Zurich

Domy mediowe Mindshare i Aegis Media pozostały w walce o globalne planowanie i zakup mediów dla Zurich Financial Services Group.

Z przetargu o warty 100 milionów funtów medialny budżet firmy ubezpieczeniowej wyeliminowany został dom mediowy Zed Media, należący do ZenithOptimedia, który do tej pory obsługiwał Zurich w tym zakresie.

Zed Media odpowiadał za ten budżet od 2004 roku kiedy Zurich zdecydował się na przekazanie wszystkich swoich działań marketingowych w ręce agencji należących do Publicis Groupe.

Najważniejszymi rynkami, na których działa Zurich, są Wielka Brytania, Niemcy, USA, Szwajcaria, Hiszpania oraz Włochy.

źródło: Brand Republic

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zed Media straci medialny budżet Zurich

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl