SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zed Media straci medialny budżet Zurich

Domy mediowe Mindshare i Aegis Media pozostały w walce o globalneplanowanie i zakup mediów dla Zurich Financial Services Group.

Z przetargu o warty 100 milionów funtów medialny budżet firmyubezpieczeniowej wyeliminowany został dom mediowy Zed Media,należący do ZenithOptimedia, który do tej pory obsługiwał Zurich wtym zakresie.

Zed Media odpowiadał za ten budżet od 2004 roku kiedy Zurichzdecydował się na przekazanie wszystkich swoich działańmarketingowych w ręce agencji należących do Publicis Groupe.

Najważniejszymi rynkami, na których działa Zurich, są WielkaBrytania, Niemcy, USA, Szwajcaria, Hiszpania oraz Włochy.

źródło: Brand Republic

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zed Media straci medialny budżet Zurich

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl