Zenith wygrał przetarg mediowy Glovo

Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, rozpoczyna współpracę z Glovo – platformą łączącą restauracje, sklepy, kurierów i użytkowników.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ramach zawartej umowy, Zenith będzie odpowiadał za strategiczne planowanie i zakup kampanii w mediach szeroko zasięgowych.

- Na polskim rynku działamy od 4 lat i jesteśmy najszybciej rozwijającą się aplikacją w kraju, z najszerszą ofertą restauracji i sklepów dostępnych w aplikacji. Działamy w niezwykle dynamicznie zmieniającej się i wymagającej technologicznie kategorii i jestem przekonany, że Zenith będzie partnerem, który sprosta tym wyzwaniom – mówi Anna Puchta, marketing lead Poland, Glovo.

Pierwsza wspólne działania ruszyły już w styczniu 2024.

Właścicielem Glovo jest Delivery Hero - międzynarodowe przedsiębiorstwo wywodzące się z Niemiec. Działa w ponad 50 krajach w Europie, Azji, Ameryce Łacińskiej i Środkowym Wschodzie. Współpracuje z ponad 500 tys. restauracjami. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu