Aleksandra Pajak wraca do agencji Zenith

Aleksandra Pająk po ponad czterech latach wraca do agencji mediowej Zenith (Publicis Media). Obejmuje zarządzanie Growth Team - jednostki odpowiedzialnej m.in. za strategiczne wsparcie klientów agencji w najbardziej newralgicznych obszarach, takich jak: analityka i badania, transformacja cyfrowa, zarządzanie danymi, rozwój innowacyjności, strategia budowy treści.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Aleksandra Pajak wraca do agencji Zenith

Growth Team to zespół ekspertów odpowiedzialny także za rozwój współpracy w ramach Publicis Groupe Power of One (m.in. współprace z agencjami kreatywnymi Publicis Groupe – w tym kooperacja na projektach typu DCO – dynamic creative optimization i DDC – data-driven creatives), kluczowe projekty nowo biznesowe oraz projekty edukacyjne (m.in. Zenith Basecamp – digitalowa akademia asystencka).

Aleksandra Pająk jest od ponad 20 lat związana mediami i marketingiem. Ostatnio jako business director Value Media zarządzała niemal 40 osobowym świadczącym usługi z zakresu mediów, e-commerce, performance’u. W G1 współtworzyła także projekt z obszaru knowledge sharing, zbierający learningi agencji z kampanii na poziomie wszystkich styków scieżki zakupowej konsumenta, pomagała rozwijać projekty contentowe. Wcześniej, w agencji mediowej Zenith – z którą związana była przez 16 lat - zarządzała zespołami klienckimi m.in. dla Wedla, Sanofi czy Essity

Aleksandra Pająk na stanowisko head of growth zastąpiła Stanisława Miczela, który objął stanowisko growth & transformation directora w Publicis Groupe. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana