ZenithOptimedia najbardziej pożądanym pracodawcą

Sieć domów mediowych ZenithOptimedia zajęła pierwsze miejsce wspecjalnym badaniu przeprowadzonym przez brytyjski magazynMedia&Marketing Europe, w którym respondenci wybieralinajlepszych pracodawców m.in.: wśród agencji mediowych.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W badaniu pracownicy ponad 200 agencji odpowiadali na pytanie, wktórej sieci domów mediowych poza własną chcieliby pracować. NaZenithOptimedia wskazało 22 proc. respondentów. Na drugim miejscuex aequo znalazły się sieci Carat i MindShare po 18 proc.,następnie OMD - 17 proc. i Mediaedge:cia - 13 proc.

ZenithOptimedia okazał się również najlepszy w części badania, wktórej pracownicy domów mediowych oceniali własne firmy. W ośmiu zdziesięciu kryteriów najwyższe oceny zebrał ZenithOptimedia. Byłyto: kreatywność, potencjał badawczy, siła negocjacyjna, zrozumieniebriefu, transparentność finansów, dostarczanie mierzalnychrezultatów, dbałość o pracowników i szkolenia wewnętrzne.

- W ZenithOptimedia przykładamy szczególną wagę do kształtowaniakultury organizacji dzięki czemu nasz biznes może tak dynamiczniesię rozwijać - powiedział Jon Chale, managing directorinternational w ZenithOptimedia - Cieszę się, że to istotne iniezależne badanie pokazało, że zmierzamy we właściwymkierunku.

Realizacją zleconego przez "Media&Marketing Europe" badania"International Advertising and Communication Survey" zajęły sięfirmy BSBMedia i Skopos. Wzięło w nim udział ponad 500 specjalistówspośród reklamodawców, agencji i właścicieli mediów i w całościdotyczyło ono trendów na rynku pracy w branżymediowo-reklamowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały