SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zielone herbaty Big-Active "idealnym dopełnieniem poranka" (wideo)

Ruszyła kampania zielonych herbat Big-Active (Herbapol-Lublin). Marketer współpracuje przy tej okazji z agencjami  Change Serviceplan, studiem Oto Film i grupą Dentsu Aegis Network Poland.

Article

W pierwszym etapie kampanii emitowany jest 15-sekundowy spot. Prezentuje nowe warianty ekspresowych herbat zielonych w egzotycznych połączeniach smakowych: Herbatę Zieloną z Limonką i Mandarynką oraz Herbatę Zieloną Earl Grey z Bergamotką. Herbaty reklamowane są jako "idealne dopełnienie poranka i aktywnego dnia".

Reklama emitowana jest w kanałach tematycznych oraz ogólnopolskich -  TVP1, TVP2, TVN, Polsat. Jednocześnie wspierany jest komunikatami w mediach online, zarówno w serwisach VoD (Player, Ipla, Vod.tvp.pl), jak i stronach internetowych z grup WP, Interia,  Mediaimpact.pl, Gazeta.pl, Marquard.pl, Edipresse.pl, Burdamedia.pl oraz Eurozet.pl.

28 września rozpocznie się kolejny etap kampanii. W wybranych kinach sieci Multikino oraz Helios w całej Polsce, reklama herbat zielonych będzie emitowana w bloku reklamowym przed filmami oraz na telewizorach plazmowych na terenie kin.

Za kreację i nadzór produkcyjny odpowiada agencja Change Serviceplan. Reżyserem spotu jest Anna Maliszewska. Produkcją zajęło się studio Oto Film, a zakupem mediów dom mediowy Dentsu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zielone herbaty Big-Active "idealnym dopełnieniem poranka" (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl