SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zintegrowana promocja Nescafé na 70-lecie istnienia marki

Z okazji 70. rocznicy wyprodukowania pierwszej na świecie kawy rozpuszczalnej Nescafé prowadzi kampanię komunikacyjną. Zintegrowana akcja obejmuje działania PR, ATL, BTL oraz interactive.

Zintegrowana promocja Nescafé na 70-lecie istnienia marki

Rozpoczęta już na początku kwietnia bieżącego roku kampania przebiega w różnorodnych kanałach komunikacyjnych i jest prowadzona przez kilka firm mediowych.

Za przygotowanie i realizację działań PR komunikujących historię kawy Nescafé odpowiedzialna jest Weber Shandwick. Natomiast McCann Erickson zajmuje się stroną kreatywną advertoriali dotyczących historii tej marki. Materiały są publikowane w takich pismach jak "Newsweek", "Polityka", "Wysokie Obcasy", "Telemagazyn", "Gazeta Telewizyjna", "Twój Styl", "Pan"i, "National Geographic", "Fokus", "Cztery Kąty", "Poradnik Domowy" i "Świat Kobiety".

nescafe

W internecie urodziny Nescafé będą uświetnione przygotowaną przez MRM Worldwide specjalną stroną internetową, która ruszy w czerwcu. Natomiast w ramach działań BTL agencja Momentum Worldwide przygotowała akcję "buy and get", która była realizowana w ponad 200 miejscach na terenie całej Polski.

Media do kampanii zakupił i zaplanował dom mediowy Mediaedge:CIA. Akcja promocyjna podkreśla, że 70 lat temu - dokładnie 1 kwietnia 1938 roku - wyprodukowano pierwszą na świecie kawę rozpuszczalną, właśnie marki Nescafé.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zintegrowana promocja Nescafé na 70-lecie istnienia marki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl