SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja Zjednoczenie.com wzmacnia dział obsługi klienta

Agencja interaktywna Zjednoczenie.com reorganizuje i wzmacnia dział client service. Awanse otrzymali Agata Hajduk, Joanna Bieniewska oraz Piotr Szuber. 

Agata Hajduk, Joanna Bieniewska oraz Piotr Szuber Article

Agata Hajduk awansowała ze stanowiska account managerki na senior account managerkę i przejęła pieczę nad zespołem odpowiedzialnym za media społecznościowe, pełniąc funkcję team leaderki. Hajduk koordynuje pracę zespołu oraz jest odpowiedzialna za jego rozwój. Ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży reklamy.

Joanna Bieniewska awansowała ze stanowiska account managerki na senior account managerkę i team leaderkę. Odpowiada za zespół pracujący przy kompleksowych projektach digital (działania strategiczne, branding, strony internetowe, kampanie ppc, działania wizerunkowe). Ma wieloletnie doświadczenie w obsłudze klienta i nadzorze projektów.

Piotr Szuber ze stanowiska account managera awansował na stanowisko client success manager/business development managera. Będzie dbał o poprawę efektywności prowadzonych projektów i rozwój oferty. Jego zadaniem będzie również pozyskiwanie nowych klientów działających w segmencie B2C oraz B2B.  Ma ponad 15-letnie doświadczenie w kreowaniu i nadzorowaniu przebiegu interdyscyplinarnych projektów dla klientów z różnych segmentów rynku.

Dołącz do dyskusji: Agencja Zjednoczenie.com wzmacnia dział obsługi klienta

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl