SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zjeść i mieć ciastko - Allianz reklamuje oszczędzanie na emeryturę (wideo)

Rozpoczęła się telewizyjno-internetowa kampania reklamowa rozwiązań oszczędzania na zabezpieczenie emerytalne oferowanych przez Allianz Polska. Akcję przygotowały firmy Grey Worldwide Warszawa i MediaCom Warszawa.

Shutterstock.com Article

Reklama Allianz Polska rozgrywa się w kawiarni, w której dwoje młodych osób, obserwując podobną parę w podeszłym wieku, zastanawia się, czy w przyszłości ich również będzie stać na przyjemności. Lektor przekonuje, że oferta firmy pozwala mieć ciastko i zjeść ciastko w kontekście zabezpieczenia emerytalnego, ponieważ daje konkretne korzyści już w momencie inwestycji, a jednocześnie umożliwia zgromadzenie funduszy na przyszłość.

- Z badań wynika, że Polacy zdają sobie sprawę z konieczności oszczędzania, ale jednocześnie obawiają się związanych z tym wyrzeczeń. Jednocześnie temat przyszłości finansowej jest obecnie chętnie dyskutowany. Chcemy wykorzystać ten moment i przedstawić potencjalnym klientom Allianz jako doświadczonego i solidnego partnera, oferującego fachowe doradztwo i rozwiązania pozwalające zabezpieczyć swoją przyszłość finansową - mówi Michał Podogrodzki, dyrektor marketingu w Allianz Polska.

Akcja reklamowa od 23 maja jest prowadzona w telewizji (kanały główne i tematyczne) oraz internecie (serwisy wideo: YouTube, Ipla i Player, portale, wyszukiwarki).

Kreację kampanii przygotowała agencja Grey Worldwide Warszawa, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zjeść i mieć ciastko - Allianz reklamuje oszczędzanie na emeryturę (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl