„Zjeżdżaj! Tu jedzie o życie” na billboardach Jet Line

Na nośnikach zewnętrznych należących do Jet Line trwa społeczna kampania na rzecz korytarza życia.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Zainicjowana przez Jet Line kampania „Zjeżdżaj! Tu jedzie o życie” rozpoczęła się w czerwcu i będzie kontynuowana do końca wakacji. Jest realizowana na billboardach Motorway 12x4 m przy głównych drogach w Polsce.

Od grudnia 2019 r. tworzenie korytarza życia to obowiązek kierowców wobec pojazdów uprzywilejowanych, jeśli wymaga tego sytuacja. Samochody powinny niezwłocznie umożliwić przejazd karetce i innym służbom ratunkowym, zjeżdżając w lewo z lewego pasa oraz na prawo z pozostałych pasów jezdni. Umożliwia to służbom jak najszybszy dojazd na miejsce wypadku i transport poszkodowanych do szpitala. 

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kampania-po-co-cisnac-zwraca-uwage-na-problem-nieuwagi-kierowcow ##

- Jeśli jesteśmy kierowcami, utworzenie korytarza życia jest naszym obowiązkiem. Przygotowując akcję myśleliśmy jednak o tym, że potrzebna jest edukacja, uwrażliwienia i wykształcanie w sobie odruchu: widzę tworzący się na drodze korek – zjeżdżam na bok, robię miejsce dla służb ratunkowych. Myśl, jaka nam towarzyszyła w  rozmowach podczas przygotowywania tej akcji była następująca: pomyśl o innych, pomyśl o sobie. Przecież karetka czy straż może jechać do mnie lub kogoś mi bliskiego - mówi Agnieszka Maszewska z działu komunikacji Jet Line.

Projekt graficzny kampanii „Zjeżdżaj! Tu jedzie o życie!” został przygotowany w ścisłej współpracy z agencją Directors.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"