„Zjeżdżaj! Tu jedzie o życie” na billboardach Jet Line

Na nośnikach zewnętrznych należących do Jet Line trwa społeczna kampania na rzecz korytarza życia.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Zainicjowana przez Jet Line kampania „Zjeżdżaj! Tu jedzie o życie” rozpoczęła się w czerwcu i będzie kontynuowana do końca wakacji. Jest realizowana na billboardach Motorway 12x4 m przy głównych drogach w Polsce.

Od grudnia 2019 r. tworzenie korytarza życia to obowiązek kierowców wobec pojazdów uprzywilejowanych, jeśli wymaga tego sytuacja. Samochody powinny niezwłocznie umożliwić przejazd karetce i innym służbom ratunkowym, zjeżdżając w lewo z lewego pasa oraz na prawo z pozostałych pasów jezdni. Umożliwia to służbom jak najszybszy dojazd na miejsce wypadku i transport poszkodowanych do szpitala. 

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kampania-po-co-cisnac-zwraca-uwage-na-problem-nieuwagi-kierowcow ##

- Jeśli jesteśmy kierowcami, utworzenie korytarza życia jest naszym obowiązkiem. Przygotowując akcję myśleliśmy jednak o tym, że potrzebna jest edukacja, uwrażliwienia i wykształcanie w sobie odruchu: widzę tworzący się na drodze korek – zjeżdżam na bok, robię miejsce dla służb ratunkowych. Myśl, jaka nam towarzyszyła w  rozmowach podczas przygotowywania tej akcji była następująca: pomyśl o innych, pomyśl o sobie. Przecież karetka czy straż może jechać do mnie lub kogoś mi bliskiego - mówi Agnieszka Maszewska z działu komunikacji Jet Line.

Projekt graficzny kampanii „Zjeżdżaj! Tu jedzie o życie!” został przygotowany w ścisłej współpracy z agencją Directors.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?