SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ZKDP: wzrosty na rynku miesięczników młodzieżowych

Styczeń 2008: większość miesięczników skierowanych do młodzieżyzanotowała większą sprzedaż niż rok wcześniej. Który tytuł zyskałnajwięcej?

Miesięcznik '"Twist" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w styczniu2008 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 157 286 egz. (wzrosto 32 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2007) - wynika znajnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy na tematsprzedaży miesięczników młodzieżowych opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasowała się ''Popcorn" (Axel SpringerPolska) z wynikiem 136 712 egz. (wzrost o 30 proc.) a na trzecim''Fun Club" (Wydawnictwo Bauer) ze średnią sprzedażą 124 434egz.(wzrost o 4,5 proc.).

styczeń

20082007
ZKDPSprzedaż ogólem
Twist157286119114
Popcorn136712104651
Fun Club124434119030
Dziewczyna122192161816
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki7793067595


2008/2007

styczeńgrudzień
ZKDPSprzedaż ogólem
Twist157286161160
Popcorn13671265042
Fun Club124434116207
Dziewczyna122192108418
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki7793063122

Dołącz do dyskusji: ZKDP: wzrosty na rynku miesięczników młodzieżowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl