SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ZKDP: zyskuje "Tina", konkurencja ostro w dół

Kwiecień 2008: Dalsze spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet. Który tytuł stracił najwięcej?

ZKDP: zyskuje

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w kwietniu 2008 sprzedaż ogółem w wysokości 371 657 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to 5 procentowy wzrost w porównaniu do analogicznego okresu w 2007 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Chwila dla Ciebie" (Wydawnictwo Bauer) - 364 463 egz., na trzecim "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) - 247 915 egz., na czwartym "Pani Domu" (Axel Springer Polska) - 215 784 egz. a na piątym miejscu "Naj" (G+J Polska) - 181 526 egz.

kwiecień
ZKDP 2008 2007

Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Tina 549327 371657 554535 353887
Chwila dla Ciebie 528619 364463 498646 358482
Przyjaciółka 439674 247915 528745 323757
Pani Domu 426500 215784 551896 296906
Naj 371147 181526 492830 263472


2008

kwiecień marzec

Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Tina 549327 371657 566321 414687
Chwila dla ciebie 528619 364463 525818 404792
Przyjaciółka 439674 247915 452194 312771
Pani Domu 426500 215784 443333 231520
Naj 371147 181526 402218 198364
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: ZKDP: zyskuje "Tina", konkurencja ostro w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl