SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ZKDP: zyskuje "Tina", konkurencja ostro w dół

Kwiecień 2008: Dalsze spadki na rynku poradnikowych tygodników dlakobiet. Który tytuł stracił najwięcej?

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy,opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, tygodnik "Tina"(Wydawnictwo Bauer) osiągnął w kwietniu 2008 sprzedaż ogółem wwysokości 371 657 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałetytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to5 procentowy wzrost w porównaniu do analogicznego okresu w 2007r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Chwila dla Ciebie"(Wydawnictwo Bauer) - 364 463 egz., na trzecim "Przyjaciółka"(Edipresse Polska) - 247 915 egz., na czwartym "Pani Domu" (AxelSpringer Polska) - 215 784 egz. a na piątym miejscu "Naj" (G+JPolska) - 181 526 egz.

kwiecień
ZKDP20082007

Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Tina549327371657554535353887
Chwila dlaCiebie528619364463498646358482
Przyjaciółka439674247915528745323757
PaniDomu426500215784551896296906
Naj371147181526492830263472


2008

kwiecieńmarzec

Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Tina549327371657566321414687
Chwila dlaciebie528619364463525818404792
Przyjaciółka439674247915452194312771
PaniDomu426500215784443333231520
Naj371147181526402218198364

Dołącz do dyskusji: ZKDP: zyskuje "Tina", konkurencja ostro w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl