SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ZKDP: zyskuje "Tina", konkurencja w dół

Marzec 2008: Dalsze spadki na rynku poradnikowych tygodników dlakobiet. Który tytuł stracił najwięcej?

ZKDP: zyskuje

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy,opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, tygodnik "Tina"(Wydawnictwo Bauer) osiągnął w marcu 2008 sprzedaż ogółem wwysokości 414 687 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałetytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to9,8 procentowy wzrost w porównaniu do analogicznego okresu w 2007r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Przyjaciółka"(Edipresse Polska) - 312 771 egz., na trzecim "Pani Domu" (AxelSpringer Polska) - 231 520 egz. a na czwartym miejscu "Naj" (G+JPolska) - 198 364 egz.

marzec
ZKDP20082007

Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Tina566321414687576821377612
Przyjaciółka452194312771579750321077
PaniDomu443333231520493432238758
Naj402218198364525375204637
2008

marzecluty

Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Tina566321414687537257393948
Przyjaciółka452194312771453884268638
PaniDomu443333231520437500212456
Naj402218198364368742186009
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: ZKDP: zyskuje "Tina", konkurencja w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl