SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ZKDP: zyskuje "Tina", konkurencja w dół

Marzec 2008: Dalsze spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet. Który tytuł stracił najwięcej?

ZKDP: zyskuje

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w marcu 2008 sprzedaż ogółem w wysokości 414 687 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to 9,8 procentowy wzrost w porównaniu do analogicznego okresu w 2007 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) - 312 771 egz., na trzecim "Pani Domu" (Axel Springer Polska) - 231 520 egz. a na czwartym miejscu "Naj" (G+J Polska) - 198 364 egz.

marzec
ZKDP 2008 2007

Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Tina 566321 414687 576821 377612
Przyjaciółka 452194 312771 579750 321077
Pani Domu 443333 231520 493432 238758
Naj 402218 198364 525375 204637
2008

marzec luty

Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Tina 566321 414687 537257 393948
Przyjaciółka 452194 312771 453884 268638
Pani Domu 443333 231520 437500 212456
Naj 402218 198364 368742 186009
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: ZKDP: zyskuje "Tina", konkurencja w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl