SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Złam granice prędkości” - sportowcy ze Strusiem Pędziwiatrem reklamują Nike (wideo)

W nowej globalnej kampanii reklamowej Nike sportowcy z różnych dyscyplin wspólnie z bohaterem kreskówek Strusiem Pędziwiatrem zachęcają do regularnego biegania. Akcja przebiega pod hasłem „Nike So Fast”, które w Polsce brzmi: „Złam granice prędkości”.

Article

W spocie występują m.in. koszykarz Kobe Bryant, tenisiści Serena Williams i Rafael Nadal, piłkarz Wayne Rooney oraz lekkoatleci Shelly-Ann Fraser-Pryce i Michael Johnson. Pojawia się też animowany Struś Pędziwiatr, znany z kreskówek „Looney Tunes”. Wszyscy zachęcają do regularnego biegania i ustanawiania swoich rekordów prędkości.

W kampanii prezentowane są buty z serii Nike Zoom Air.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Akcja obejmuje też działania i treści w serwisie Nike.com. Dostępny jest tam ośmiotygodniowy plan treningowy, pomagający biegaczom o różnym stopniu zaawansowania w najszybszym pokonaniu mili. Plan zawiera zestawy ćwiczeń, motywującą muzykę, rady ekspertów i zabawne klipy ze Strusiem Pędziwiatrem i innymi bohaterami „Looney Tunes”. Z kolei w aplikacji Nike+ Training Club pojawiło się 12-tygodniowe wyzwanie biegowe.

W Polsce akcja reklamowa obejmuje prasę (m.in. „Bieganie”, „Runner’s World”, „Men’s Health”) oraz internet (Ipla, Player.pl, Onet.tv, Filmweb.pl, strony z sieci AdPlayer.pl). Potrwa do końca sierpnia.

Globalną kreację kampanii przygotowała agencja Wieden + Kennedy, adaptacją reklam na polski rynek zajęła się agencja 180heartbeats + Jung v. Matt. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Złam granice prędkości” - sportowcy ze Strusiem Pędziwiatrem reklamują Nike (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl