Legendarny piłkarz nowym ambasadorem XTB

Były szwedzki piłkarz Zlatan Ibrahimović został ambasadorem reklamowym polskiej platformy inwestycyjnej XTB. Jest twarzą kampanii reklamowej, prowadzonej pod hasłem „Tu pracują Twoje pieniądze”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Legendarny piłkarz nowym ambasadorem XTB

„Zlatan Ibrahimović to nie tylko ikona piłki nożnej, ale także postać doskonale odnajdująca się w mediach społecznościowych - jego profile śledzi ponad 120 milionów osób - oraz w biznesie. To właśnie dlatego szwedzki sportowiec został wybrany na globalnego ambasadora XTB, który ma pokazać pełnię możliwości polskiej platformy inwestycyjnej” – zaprezentowano nowego ambasadora w komunikacie marki.

Były piłkarz, a obecnie działacz sportowy i przedsiębiorca, będzie promował platformę inwestycyjną i aplikację mobilną w 14 krajach na całym świecie. Kampania obejmie działania digitalowe oraz offline, w tym reklamy OOH i emisje w tradycyjnej telewizji.

XTB ma nowego ambasadora

- Zlatan Ibrahimović to idealny ambasador dla XTB. Przez całą swoją karierę udowadniał, że potrafi się wyróżnić nie tylko na boisku, ale także w każdym innym przedsięwzięciu, w które się angażował. Jego pasja, pracowitość i nieustanny głód wyzwań oraz wszechstronność doskonale odzwierciedlają wartości, które przyświecają naszej marce - mówi Oliwia Szpigiel, chief marketing officer w XTB.

Jesienna kampania telewizyjna rozpocznie się w Polsce, Portugalii, Czechach, Słowacji, oraz Rumunii. Za koncepcję spotów z udziałem Zlatana Ibrahimovicia odpowiada agencja kreatywna McCann, a za produkcję - dom produkcyjny Dobro.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"