SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Złota strefa” promuje płatności kartami Visa

Rusza promocja „Złota strefa Visa”. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Saatchi & Saatchi i Mediaedge:cia.

Promocji „Złota strefa Visa” zachęca do realizowania transakcji bezgotówkowych kartami tej marki. Dokonane w ten sposób płatność można do 13 lutego zgłosić na stronie visa.pl, na Gadu-Gadu pod numerem 33339 lub SMS-owo.

Nagrody główne w promocji zostaną rozlosowane w połowie lutego przyszłego roku. Ponadto wśród aktywnych uczestników akcji co tydzień w Radiu Zet będzie losowana przedpłacona karta Visa z kwotą 5 tys. zł, a codziennie – taka karta z kwotą 200 zł.

Promocji towarzyszą działania reklamowe w radiu (RMF FM, Radio ZET, rozgłośnie regionalne Polskiego Radia z oferty Audytorium 17), prasie („Gazeta Wyborcza”, „Metro”, tytuły z pakietu Big Press, dzienniki Polskapresse, „Polityka”, „Wprost”, „Newsweek”, „Forum”, „Tele Tydzień”, „To&Owo”, „Tele Świat”, „Gazeta Telewizyjna”, „Avanti”, „Logo”, „National Geographic”, „Focus”, „Twój Styl”, „Pani”, „Show”, „Stuff”, „Kobieta i Życie”, „Świat Kobiety”, „Wysokie Obcasy”), internecie (m.in. miastomuzyki.pl), na outdoorze (citylighty) oraz w sklepach (stacje radiowe wybranych sieci).

Za przygotowanie i realizację promocji oraz wspierających ją działań reklamowych odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia.

  • Więcej informacji:
  • Visa

Dołącz do dyskusji: „Złota strefa” promuje płatności kartami Visa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl