SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Złote Formaty przyznane

Poznań, Rzeszów, Włocławek i Niepołomice to laureaci pierwszych miejsc w konkursie Złote Formaty, ogłoszonym w ramach I edycji Festiwalu Promocji Miast Polskich organizowanego przez Grupę Ströer.

Tegoroczni laureaci konkursu Złote Formaty:

Kategoria plakat reklamowy:
Miejsce I – Poznań, za plakat Pierwszy Krzyk
Miejsce II - Jelenia Góra - za plakat 48 Wrzesień Jeleniogórski 2006
Miejsce III- Kraków - za plakat W Krakowie nie ma czasu na sen
 
Kategoria wydarzenie specjalne:
I miejsce – Włocławek - Break Session Włocławek 2006
II miejsce – Zamość - Międzynarodowa Wystawa Sztuki Współczesnej – Idea of City – Invisible Cities
III Miejsce -  Tychy - Fiat jest w Tychach. Będziemy o tym trąbić
 
Kategoria wydawnictwo promocyjne:
Miejsce I – Rzeszów - „Podania, legendy i opowieści z Rzeszowa i okolic przez dzieci rysunkami ilustrowane” – kalendarz na 2007 rok
Miejsce II – Jarocin - Magazyn „Japi – Jarociński przegląd informacji”
Miejsce III- Bytom - Miesięcznik – Informator Miejski „ Rynek 7” 2006
 
Kategoria Strona WWW:
Miejsce I – Niepołomice - za stronę www.niepolomice.com
Miejsce II – Kraków - www.krakow.pl/weekend
Miejsce III – Łódź - www.cityoflodz.pl

Ponadto, Organizator Festiwalu zdecydował się przyznać Wyróżnienia:

Malbork - w kategorii wydarzenie specjalne za projekt Oblężenie Malborka
Gdynia - w kategorii wydarzenie specjalne za projekt Forum Gospodarcze
Wolin - w kategorii wydarzenie specjalne za projekt Festiwal Wikingów
Gdańsk - w kategorii wydawnictwo promocyjne za Folder: Gdańsk: czasy, miejsca, ludzie

Konkurs obejmował cztery kategorie: plakat reklamowy, wydarzenie specjalne, strona internetowa oraz wydawnictwo promocyjne. W konkursie Złote Formaty mogły wziąć udział wyłącznie projekty, które realizują cele promocyjne miast i służą budowaniu ich pozytywnego wizerunku. W tegorocznej edycji zgłoszono 104 projekty z 54 miast.

Nagrodą główną w konkursie Złote Formaty jest outdoorowa kampania reklamowa o wartości 100 tys. PLN w ramach każdej z kategorii konkursowych. Kampanie zostaną zrealizowane  na nośnikach Grupy Ströer, organizatora Festiwalu. Łączna wartość nagród w I edycji Festiwalu Promocji Miast Polskich wynosi 400 tys. PLN.

Pierwsza edycja Festiwalu Promocji Miast Polskich dotyczącego wiedzy na temat promocji miast i najciekawszych projektów z nią związanych odbyła się w dniach 17-18 kwietnia 2007r w Warszawie.

Dołącz do dyskusji: Złote Formaty przyznane

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl